Çarşamba, Ocak 1

Ruhumu mikserledi 😊



Bir eşya, basit bir eşya sizi bulunduğunuz yer ve zamandan alıp bambaşka bir yere götürebilir..

Ben bunu çoğunlukla kokularda yaşarım ama genel olarak geçmişte yaşayan bir insan olduğum için çok şey alıp götürüp, oradan koparabiliyor beni

Bugün kek yapayım, evimiz mis gibi kış yuvası olsun, tarçın koksun istedim, herşey sıcacık ısıtırken içimi, mikserle çırparken buz kestim birden

Bu benim mikserim değil, yani benim ama annemle babamın yuvasından kendi yuvama getirdiğim, nice güzel yemekler yapıp, şen misafirler ağırladığım mikser değil bu

Son model belki ama o eski, sararmış, her dönüşünde etrafa anılar bırakan moulinex mikser değil

Annem ve babamın yuvası değil, geride bıraktığım hayatım değil, anılarım, çocukluğum, gurbette ki yuvam değil

Ağlayarak kek yapmayı deneyimliyorum bu sayede 😄 Gözyaşlı, hafiften tuzlu ama umarım yine de lezzetli 🥰

Ah güzel eşyalar ah.. 

*Artık sevlal__ ismi ile instagramdayız 

Hiç yorum yok:

 

blogger templates | Make Money Online