Pazartesi, Şubat 15

Kayıp Kazanç?

 



Bir podcast serisi dinliyorum.. Bugün orada şöyle birşey söyledi

'Titaniğin sonunda Jack'in donmuş bedeni okyanusun derinliğinde kaybolurken ardından bakan Rose gibi' 


'Öylesine' dinlediğimi sanıyordum kendimi hiç tanımıyormuş gibi :) Çünkü ben hiçbirşeyi 'öylesine' yapmazdım ve ağladığımı farkettim :) 


O duyguyu içimde bir yer öyle iyi biliyordu ki, bir hayattan çıkmıştım, 'benim' dediğim sıkı sıkı tutunduğum herşeyi o hayatta bırakarak çıkmıştım


Kaybetmenin ne demek olduğunu iliklerime kadar hissettiğim birkaç yılım vardı.. Kayıplarımın yasını uzun yıllar tutacağımı sanıyordum çünkü tanımıyordum henüz kendimi :) 


Kaybettiğim yerde kalmadım,yas insanı ayaklarından dibe çeken bir beton gibiydi, çıkarıp attım ruhumdan.. İlerledim, ilerledikçe gördüm ki başarabiliyorum, hatta kendimi çok daha iyi tanıyorum her adımda


36 yaşımda yeniden başladım herşeye, kendime 'oleey başardım' hedefleri koydum :) Bazıları minicikti eve tahta kaşık almak gibi, bazıları ise yeni bir yuvamız olacak kadar büyüktü adımların, ama şunu gördüm ki inanmak büyük güç, büyük bir itme kuvveti


Eşyalarım bir valizin içinde oradan oraya giderken bile hep şunu söyledim kendime ve içimde ışıl ışıl bir yerdi bu cümle


'Bundan sonra ki hayatım bugüne kadar olandan çok daha güzel olacak' 


Süreçleri bilen dostlarım 'radikal kararların kadını' koydu ismimi 😄 Görüldüğü kadar fiyakalı değildi bu isim, acınla durmak demekti, o duyguya da sahip çıkmak benimsemek 'benim' demekti, geçmişe dair birşeyler gördüğünde anımsadığında yırtılmak demekti


'An' ların tadını çıkarmayı, hiç olmanın bu hayatta sahip olunacak en değerli sıfat olduğunu böyle öğrendim ben


Kayıplarımdan doğdum ve gerçek beni tanıdım, neleri başarabileceğimi gördüm, neleri başaramayacağımı da.. Buna da sahip çıkmayı hatta dalga geçmeyi öğrendim 😄 


Bir kahveyi içerken tüm telvelerin bana hissettirdiklerine odaklanmayı, kokusunu ruh hafızama kaydetmeyi öğrendim


Tüm bunlar kayıplarımı hazmederken oldu :) 


O zaman bu bir kazanç değilmiydi? 


Mutluluk bir seçimdir, ne tarafında duracağın tamamen senin seçimin 🌱

Hiç yorum yok:

 

blogger templates | Make Money Online