Cuma, Nisan 11

Şev LaL Fuarda



Eskiden Ayşegül kitaplarımız olurdu ya onlar gibi oldu :)) ŞevLaL Fuarda ;) Uzun zamandır sesimin soluğumun çıkmayış sebebi bu arkadaşlar
.Yoğun bir hazırlık evresi,üstüne 6 gün sürecek bir fuar.Bu yazımıda tüyap fuar alanından yazıyorum :) Gayet güzel ve tabiki yorucu gidiyor.Sevgilimle aynı şirkette çalışıyor olmanın nimetlerinden yararlanarak hemen bir foto patlattım :)) Üstüne herzaman ki gibi tornayı çalışır görünce dayanamadım oturdum başına :)) Belki torna kullanmayı çamur şekillendirmeyi bilen arkadaşlarım vardır,benim ki sadece hobi :) Ama toprağa dokunmak,şekil vermek müthiş stres attırıyor herkese tavsiye ederim ;)
Şimdilik benden bu kadar,misafirler gelmeye başladı :)Hepinizi kocaman öpüyorum.Pazartesi görüşmek üzereee ;)



3 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevvalcim ne kadar guzel cikmissin fotograflada :)) Ayrica cok da sanslisin, sevgiliyle ayni sirkette calisamak herkese nasip olmaz :)) Fuarda basarilar diliyorum, kolay gelsin sana canim Sevval :))

Nurum dedi ki...

canııım görünce bir MAŞŞALLAH diyesim geldi kocamaaan şölee... :)
pek güzel çıkmışsınız Allah ayırmasıın... :)

kolay gelsin güzellik,elinede pek yakışmış devam devam... :)

Adsız dedi ki...

Hehehe baboşum selamını iletti. Havalar ısınsın gelicem ve bu resimdeki hatunu dostumu sımsıkı öpcem. tornada çok yakışmış eline. Ayrıca tasma kolye fikrini deneyeceğim sultanım muck :)

 

blogger templates | Make Money Online