Cuma, Eylül 28

Minik Cadım 1 Yaşında!


Güzeller güzeli cadımın 1. doğumgünü.Bu minik cadının ismi Eslem.Çok sevdiğim iki dostumun bebişi.Eslem'i manevi kızım kabul ediyorum çünkü hamilelik aşamasından itibaren tüm aşamalarını gördüğüm ve doğumdan sonra bir süre bakma şerefine nail olduğum ilk bebek o :) Doğumgününde babası ona harika bir sürpriz hazırlamış.www.eslemguler.com adresini 'design is babası' imzasıyla açmış ki ben bayıldım :) Site henüz çok yeni ama eminim Eslem kocaman bir kız olduğunda çok güzel anılarla dolu olacak.Böyle bir güzelliğe bakmak size iyi gelecek :)

Canım kızım;artık yanında olamasam da kalbim hep seninle.Büyümeni göremiyor olmak üzüyor ama en azından mutlu bir bebiş olduğunu görmek çok güzel.Hayatın boyunca gözlerine kadar ulaşan o güzel gülümsemen eksik olmasın yüzünden.SENİ ÇOK SEVİYORUM!

3 yorum:

tozludefter dedi ki...

Oy oy oy bu güzel bebişde kimmiş böyle yaa :) Allah bağışlasın nede tatlı bakmış o öyle. İnsanın yiyesi geliyo ham yapası geliyo bu tatlı bebişi:) 2. bir annesinin olduğunu bilmek büyüdüğünde onunda hoşuna gidecektir eminimm :) Sağlıklı uzuuuuuun bir ömür yaşar inşaAllah :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir bebek. Aynı zaman da da çok şanslı.
Allah nazardan saklasın...
küçük hanımın sayfasına bir göz attım , sevimli ama kendi uğraşmaya başlarsa "rahat bir on yılı var bunun için belki ama olsun!" daha sevimli ve cıvıl cıvıl bir hale getireceğini düşünüyorum.
Allah bize de nasip etsin Eslem gibi mucizevi güzelliklerden.
:)

Eslem dedi ki...

Bu minik bebek şu anda 1 buçuk yaşında oldu.Vurgulu bir şekilde Annnnneee heyecan ve şımarık bir şekilde de Baba demesi bize yetiyo bütün yorgunluk üzüntümüzü alıyo diyebiliriz :))
Dilekleriniz için çok teşekkürler.Allah isteyen herkese evlat tadını tattırsın Amin

 

blogger templates | Make Money Online