Çarşamba, Aralık 19

Blog Yazmak Üzerine..


Herkese merhabalar :) Bir süre önce (uzun bir süre :P) Pınarcım beni mimlemiş :) Bende içimden geldiğince dilim döndüğünce cevaplayayım istedim.

Soru : Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?
Blog yazmaya Edacığımın bloğuna hayran olarak başladım birkaç ay önce.İçimdekileri çok fazla yazıya dökemem ama bir hevestir başladık :)

Soru : Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
Aslında dekorasyon,müzik yada ilginç tasarımlar konulu bir bloğum olsun diye hayal edip çıktım yola ama dar vakitlerde yazıyor olmam ve işlerimin yoğunluğu nedeniyle o an içimden ne gelirse onu yazıyorum :)

Soru : Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
Bazen içimden aniden yazmak geliyor ve böyle zamanlarda telefonlara bile bakmıyorum.Çünkü bir dağılırsam bir daha devame tmek zor oluyor.Ama diğer emek veren arkadaşlara bakınca aslında ben hiçbirşey yapmıyorum ekstradan :)

Soru : Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Benim bloğum çok kendine özgü,birçok kişi henüz bilmiyor bile bu nedenle dostlarım dışında uğrayanım pek yok :) Dolayısıyla zorunluluk değil asla,zevkle yaptığım bir iş

Soru : Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?
İçimden yazmak geldiğince.. :)




3 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Şevval'im!
Fırsattan istifade küçük bir zaman zarfı yaratıp bayram ziyaretine geldim :)
İyi ki tanıdım , iyi ki yazıyorsun.
Bayramını içten dileklerimle kutlarım. Bütün sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram tatili ve bayram yaşamanı diliyorum.
Görüşmek üzere tatlım.
Hoş kal...

Adsız dedi ki...

Cancağızım benim Edacın yesin seni emi ne mutlu bana ki sadece bloglardan öte kalmıyor dostluğumuz. Bak son anda yırttın bir sene olmuş kız açalı blogunu :) ee nede olsa 2008 olduk kuzu :) Öperim çokk

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Teşekkür ederim Edacım,sayende çok güzel insanlar tanıdım bir sürü dostum oldu :) Kocamaaan öpüyorum seni

 

blogger templates | Make Money Online