Salı, Ekim 16

Mimlenmenin MCS Hali



Yeni blog edinmiş biri olarak 'bu mim olayı da nedir' diye düşünür dururdum.İnsan başına gelmeden anlamıyor diye düşünmüş olacak ki sevgili arkadaşım Mustafa Can benide 'mim'lemiş :) Konuda kızların en tripsel konusu 'En doğal halimiz'.Kızların insana göre değişen en doğal halleri vardır.Mesela sevgiline göre en doğal halin çaktırmaz yerinden kalemli halindir.Anne babaya göre saldım çayıra halidir.İşe giderken en doğal halimiz az buçuk rimelli farda olsa fena olmaz hani halidir :)) Önce bu resmi buldum.Eh ne de olsa ev halin Şevval eşofmanlı falan dedim,sonra içsel sesim atladı 'heeey kimi kandırıyorsuun,hadi en doğal halini koy da görsünler' dedi :)) Eh iç ses bu dinlemeden olmaz.Buyrun en doğal, gripli,bigudili halim :))


İç sesime cevaben: Ne yani kendimle barışık olmadığımımı sandın ha haaaytt :P

İntecik mimlenmiş ama bir mimde benden olsun.Biluncum ve Tatlı Cadımız sizleride mimledim kiii :)

6 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

ama ama ama ben zaten mimlenmiştim bu konuda:):):) ama evde cevap veririm yinede bende doğal poz çok:)

Unknown dedi ki...

:)) evet ikinci poza ben de tamamen inandım, gripliyken bile üşenmeyip bigudi takma hali en doğal bir bayan hali bence de :D ama şimdi "ya ben bigudiyle gezerken grip oldum" dersen hee derim o zamanda napim :)
sonuç olarak saygılar demek düşer bize :)

inte dedi ki...

Şevvalcim şimdiye kadar yanıtlamadığım mim olmadı ama bunu izninle yanıtlayamayacağım..Bir dahakini söz:)Teşekkür ederim ama:)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Tamam canım tabiki bize saygı duymak düşer,daha zararsız mimlerde mimleşiriz ;)

Pınar Altuntaş dedi ki...

İkinci fotoğrafına bayıldım ama elini kullanmak yerine gözlerine siyah şerit geçseymişsin keşke altına da "wanted" :D yazabilirdin mesela :D

Eslem dedi ki...

Hahahaha ben bu 2. resmi çok iyi hatırlıyorum :)))
Ay birde ev haline bakın siz ne günlerdi be:))

 

blogger templates | Make Money Online