Perşembe, Eylül 11

Merak ettim de?



Bu gece uyku tutmayınca,blog dostlarımı gezeyim neler olup bitmiş,nelere değinmişler bakayım dedim,tek tek okudum her birini.En çok ele alınan ve en ilgimi çeken konulardan biri Cern Deneyi üzerine yazılan yazılar oldu.

Demek ki dostlarımda benim gibi merak içinde,olan biten karşısında.Ne karadeliklerin dünyayı yutacağı inancı nede Marduk Gezegeni sözleri hiçbirşey beni korku içinde bırakmıyor.Kesinlikle negatif şeyler düşünmüyor,ummuyorum.Çünkü tüm dünyanın ilgiyle ve birazda ürkerek beklediği tarih 22.12.2012 öyle cezbediyor ki beni.

Kimi kıyamet kopacak dese de ben kıyamet gününü ancak ve yalnız Yaratan'ın bileceğini düşünüyorum.Benim inandığım şey ise bu tarihte başlayacak bir altınçağ!

Çok ütopik gelse de ben bu tarihte dünyanın arınacağına,iyiler ve kötülerin birer pirinç tanesi gibi ayrılacağına inanıyorum.

Dinimizce sürecek olan islam dininin altın çağı ile bu altın çağın örtüşebileceği bile söylenebilir.

Eğer tüm kehanetler,maya inancı ve bu tarih üzerine yazılıp çizilen onlarca şey gerçekse ne kadar da az bir zamanımız kalmış gitmeye hazırlanmak için.

Dünya artık her anlamda öyle kirli ki,tüm kalbimle temizlenip ilk insanlardaki gibi arınmış olmasını diliyorum.

Eğer o tarihten sonra hala yaşıyor olursam tek temennim anne olmak :)

Merak ettiğim bir diğer nokta,sizlerin bu konuda ne düşündüğü.

Paylaşmak isterseniz mutlu olurum :)

Resim Kaynak:Flickr

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben düşüncelerimi yazmıştım zaten değil mi :) Hala da aynı fikirdeyim özellikle Maya takvimi konusunda.

Adsız dedi ki...

Gaybı elbette sadece Allah bilir. Ama öngörüde bulunamayız diye bir şey yok. Herkesin diline dolanan küresel ısınma, petrol savaşları, su sorunu, bazı ülkelerin bitmek bilmeyen hırsları, kutupların erimesi, nükleer silah geliştirmeler... bunların hepsi gösteriyor ki artık dünya yeter diyecek ve patlayacak. Kıyamet diyeceğiz biz inananlar olarak buna.. Dünyanın Sonu, Ebedi dünyanın başlangıcı. Kendi ellerimizle hazırlıyoruz haliyle herşeyi...

torunlarımızın torunları bu sonu görür gibime geliyor benim... elbette islam bir altın çağ yaşayacaktır diye de düşünüyorum. Söz verilen bir zaman dilimi nede olsa... Geleceği vad edilen bir zaman dilimi... Bir gün Allah'ın adının gitmediği , "Ruhu Revan-ı Muhammedinin şehbal açmadığı hiç bir yer kalmayacak" dendiği için biz buna inanıyoruz. Görmek nasip olur inş. Ne kadar sürer bilinmez tabi...

Bu kadar güzellik var ama birde Yecüc ve Mecüc meselesi var. Gelecekler ortalığı tarumar edecekler ve gidecekler malumunuz :) (Bkz. Cengizhan, AIDS diğer afetler vb. olabilir.)

Anne olmak... Baba olmak... Allah herkese bu duyguyu yaşatsın en büyük temennim... Aile içi sıkıntılar veya insan boşansa bile Anne veya Baba olmanın yanında bunlar bir hiç. Ufacık bir çocuğun sana Anne,Baba demesi.. gözlerinin içine bakması. öpmesi, sarılması... Kesinlikle yaşamalısın.. Ben hayatımı yaşayayım biraz.. gezip tozayım... ayağıma dolanmasın diye fazla düşünme bence... İşte aradığım Beyaz Mersedesli Prens, çocuğumun babası dediğin zaman evlen bence.. :)

 

blogger templates | Make Money Online