Cumartesi, Eylül 27

Bayram Tadında!


Bu bayrama biraz yorgun ama çok mutlu giriyorum.Tüm ailem burada.Çok sevdiğim insanları görme şansım olacak.Bizim ailemizde bayramlarda bir arada olmak çok önemlidir,bayram kahvaltıları,bayramın ilk akşamı yemekte bir arada olmak gibi kavramlar bizler için vazgeçilmez bir gelenektir.Bu nedenle bayramlarda tatile çıkmayız ve ailemizle geçiririz.

Önceleri bu gelenek beni çok sıkıyordu ama yaşım ilerledikçe ve aile kavramının önemini anladıkça iyiki böyle yetişmişim diyorum.Bende gelecekte bu gibi adetlerimizi çocuklarıma vermek için elimden geleni yapacağım :)

Hepimiz için unutulmaz bir bayram diliyorum.Sevdiklerinize kocaman sarılmayı unutmayın,bir dahaki bayram sizlerle olamayabilirler..

13 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

SevLal'im :)

Oncelikle, yeni sayfana bayildim, gorunum harika :) iyi gunlerde kullan insallah :)

Bayrammin kutlu olsun, bizde ailece evde gecirenlerdeniz hep :) (yani burda oldugum surece) Bundan guzel bir mutluluk dusunemiyorum ben :)

Seker tadinda, dedigin gibi unutulmaz bir bayram gecirmen dileklerimle :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

SevLal, bayramın güzel geçsin. Biz annemlerden uzaktayız maalesef, gurbet işte, gelecek bayrama inşallah bir arada olacağız. Ama güzel yanı çok sevdiğimiz misafirlerimiz var bayramı birlikte geçirmek için.
Yeni sayfan çok güzel olmuş

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Moonishim bundan sonraki tüm bayramlarını hasret olmadan geçirmeni umarım ;)

İstanbul buluşmasına gelip,seni görebilmeyi çok istiyordum ama sanırım olmayacak :( Yinede ümitliyim :)


Çocukla çocuk;gurbette bayram geçirmek zordur tabii ama ailenin hayatta olduğunu bilmek yetiyor insana :) Mutlu ve huzurlu bir bayram dilerim,minikleri benim öpün olurmu? :)

Delfina ; dedi ki...

ŞevLalcim,senin de bayramın kutlu olsun şimdiden.Aile ile birlikte olmak ne güzel gerçekten.O telaş,koşturma,hazırlıklar.Ahh hepsi çok duygusal anlar olarak hafızamda.

Ben gurbette olacağım oğlumla,beni en çok avutan ise,Moonish şekeri ile olacak buluşmamız.Seni de muhakkak bekliyoruz.

Kucak dolusu sevgiler,

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevlal'im gel yaff, ayarla gell bak umitle sahil yolunda seni gozleyecegiz Delfina'yla :)

Dur surdan hemen Delfis'e de bir opucuk gondereyim :))

Sevlal, gel yaff, mail gonderiyorum hemen sana :) Herkese uyacak bir tarih bence :)

Kocaman optum seni :)

aynen böyle dedi ki...

kuzucuuuum iyi bayramlar.... :)

bende gelebilrimiyiiim size?

sende bize gel... :):)

şeker aldım çok güzel bak... :):)

Adsız dedi ki...

Bilgi için teşekkürler (:


http://www.pmyocafe.com

oguzhan dedi ki...

Bayramın kutlu olsun. Seneye de bugüne çıkmak nasip olur inş. Sıraç kardeşime selamlar.

Adsız dedi ki...

Mübarek ramazan bayramınız sizinde kutlu olsun, nice bayramlara inşallah.

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar canım :) İnşallah seneye gene bloglarımızda hepbirlikte kutlamak nasip olur :)

Merve Y. dedi ki...

çok haklısın aile kavramı çok önemli.Ayrıca bayram tatillerinin sadece tatil olarak görülmesi hiç hoş değil.Nerede o eski bayramlarxD

bayramın kutlu olsun=)

Adsız dedi ki...

sayfanin yeni duzenini cok begendim-renkler cok ic acici!
umarim guzel bir bayram ve tatil gecirmissindir.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Banucum seni burada görmek ne güzel :) Hoşgelmişsin.Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için ;)

Arkadaşlar,hepinize sonsuz teşekkür ederim.hergünümüz bayram olsun! :)

 

blogger templates | Make Money Online