Cuma, Ekim 10

Bir dekorasyon önerisi de benden!



Evinde farklı bir soluk arayanlar için güzel olabileceğini düşündüğüm bu çalışmayı bu arkadaşım yapmış.Krem peynir kutusundan takı kutusu tarzı birşey yapmayı da denemiş ama bence birşeye benzememiş (umarım Türkçe bilmiyordur) :))

Eğer bana hoş göründü denerim derseniz,bu fikir hiçte fena değil. ;)Beğendiğiniz büyük ebatta bir resmi yada posteri de bu tarzda küçük parçalara bölerek bir bütün oluşturabilirsiniz,bu da benim nacizane fikrim :)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Pişti oldum kuzum :) taslakdaydı bu yazı heheh zevkler aynı işte.Ya ayrıca dg nesajına bittim sağol dostum!

Burcu SezeR dedi ki...

Çok güzel bir şey bu.. Ben de istedim yeni evime bir adet bundan fakat yer bulamadım koyacak.. Güzel çalışma.

 

blogger templates | Make Money Online