Cuma, Şubat 22

Her ağaç bir nefes



Ne mutlu bana ki,dostlarımın tümü duyarlı insanlar.Her türlü güzel kampanya ve oluşumdan hemen haberdar olabiliyorum.Bir dostumdan gelen mailde 5 dk ayırarak ağaç dikebileceğimi gördüm.Hemde sanal ortamdan.Hemen giriş yaptım.Yedigün ve TEMA Vakfı'nın ortak çalışması olan bu kampanya,ağaçlandırmayı arttırmayı hedefliyor.Her yıl yüzlerce hektar ormanımız yanıyor ve elimizden gelen tek şey televizyonlarımızdan seyirci kalmak.İşte bu duruma son vermek için TEMA'nın sitesinden sürekli kampanyalarını takip ederek sizde kendinizce katkıda bulunabilirsiniz.Sitede herşey öyle cıvıl cıvıl yapılmış ki,insanın içi açılıyor,üstelik diğer arkadaşlarla sohbet imkanıda sunulmuş.Herşey güzel tasarlanmış.Bir ağaçta siz dikip kendi isminizi verebilir,hatıra ormanına katkıda bulunabilirsiniz. ;)

4 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Üye oldum ama ağacımı dikemedim. :(
Yardım kısmınıda okudum dikkatle ama olmadı olmadı olmadı !!!
:(

Adsız dedi ki...

her yıl sekiz ağaç diktiririm ben bebeğim iyiki yazdın canım

Pınar Altuntaş dedi ki...

Sen insanmısın Eda !

Pınar Altuntaş dedi ki...

Meleksin Melek !!!
:)
(K)(K)(K)

 

blogger templates | Make Money Online