Cuma, Şubat 8

Sevgililer İçin Farklı Alternatifler


Herkese merhabaa :) Aklımda bir sürü yazacak şey vardı ama ŞeV 'LaL' oldum bir süre :)
Sevgilier günü yaklaşırken sevgililer için farklı olabileceğini düşündüğüm hediyeleri sunayım istedim sizler için.
Sevgilisi olmayan dostlarım üzülmesin sevmeyi başarabilen insan için yeryüzündeki herşey sevilesi :) Canımcım ve ben kutlamayacağız ama kutlamak isteyen arkadaşlarım için güzel bir fikir olabileceğini düşündüm.Buyrun seyrine ;)



*Süslü hanımlar için harika bir seçenek.Bu kokoş pc ye ben bayıldım.



*Kış aylarında bile elele dolaşmanın keyfinden mahrum olmak istemeyenler için svgili eldiveni :)




*Bir kalbin iki yarısı mp3 keyfi :)





*Yağmur keyfini paylaşmak isteyen sevgililer için ;)




*Sevgililer için uygun olabileceğini düşündüğüm mause ve klavye tuşları şeklinde magnetler :)




















*Çok şirin bir yastık kılıfı








*İlle de gül diyenlerin için farklı bir seçenek



Ve tüm bunları ambalajlamanız için çok şık bir hediye kutusu :)

5 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Hepsi çok güzel. Yastok, pc ve mouse ayrı bir güzel ama.
Aslında bizim için en büyük hediye eşlerimizle birlikte olmak çay içmek belki de. Bugünlerde tam ortak olduk, çocuklacocuk olarak, ikimizin eşleri de hafta içi şehir dışında.

Sevgiler.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben en cok yastik kiliflarini begendim :)) hediye kutusu olmazsa olmaz tabii :))

Adsız dedi ki...

kız zilli kaynağı nerde yazılara kaynakda koy bacım bak eldeivende alcaktım ben hatta yurtdışından sipariş vermeye alıştık başımıza bir iş gelmese bari :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Yastık kılıfları çoook güzel :D

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Ama kaynak yok kii,resimleri buldum sadece kimbilir nerden bulmuştum :))
Amaan hatırlarsam yazarım bacım yaw :P Hatta bulayımda alan olur belkii ;)

 

blogger templates | Make Money Online