Cumartesi, Şubat 16

Yüzünüze Salyangoz Sürermisiniz?


İş güzelliğe ve sağlığa gelince öyle yollara başvuruyoruz ki,normal şartlarda üstüne para verseler kimse yapmaz.Üstelik tüm bunları yapıp üzerine para ödüyoruz :)
Cildimde ergenlikten kalan sivilce izlerim vardı.Bunlar için ne yapabileceğimin araştırmasına girince öğğğrrrkk dediğim bir yönteme başvurmaya karar verdim :)) Belki duyanlarınız olmuştur,salyangoz özünden yapılan bu krem ciltteki yaşlılık izleri,lekeler,yanık izleri gibi birçok ize iyi geldiği söylenen bir ürün.Ben yaklaşık 2 hafta önce kullanmaya başladım.Kullanımı gayet basit,cildinizi temizliyorsunuz ve mercimek büyüklüğünde kremi yüzünüze yedirerek sürüyorsunuz.Sonrasında bir süre makyaj vs yok.Herhangi bir kızarıklık olmuyor,direk emiliyor.Kokusu tüm kremler gibi parfümsü kokuyor :) Ben bu siteden online olarak aldım.
Ama aşağıda belirttiğim sitelerde de mevcut.Dilediğinizi seçebilirsiniz.Eğer gerçekten tüm lekeler kaybolursa mutlaka sizlerle paylaşacağım. ;)

http://www.hemdebufiyata.com.tr
http://www.ellezza.com.tr
Resim Kaynak:www.ellezzakrem.com

7 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Hayııır !!!
:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bu kremi karnında açık ameliyat izi olan eşim için düşünüyordum, kullanan arkadaşımın arkadaşından olumsuz izlenim alınca vazgeçtim almaktan. Sizin deneyiminizi de mutlaka paylşın lütfen, çünkü bana çok mantıklı geldi, salyangozun kendini yenileme özelliğinden dolayı.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben surerim :)) en Tr'ye geldigimde bu kremden cok aradim ama bulamadim... tv'den sparis yetismeyecegi icin alamamistim ama simdi satiliyormus sanirim eczanelerde :))

Adsız dedi ki...

Bişi diycem ama kızmak bööğk demek yok ızlar. Bırak sürmeyi yedim Şevvoşum ben feci leziz ne olur iğrenmeyin özellikle uzakdoğuda bayıla bayıla yedim hatta :) Şifa niyetine

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Valla şifa niyetine bende yerim :)) Sonuçta bu kırışık kremleri falan neden yapılıyor ki :) Onlar daha berbat en azından bu bir canlı :P

inte dedi ki...

Şevvalcim o kırışıklık kremleri böyle şeylerden yapılmıyor tatlım:) Daha berbat değiller inan:) Bahsettiğin kremin altında ticari kaygılar var bana göre..Sen yine de bir dermatologa danışıp kendine doğru ürünü seçersen daha iyi olur..

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Canım doktora gittim daha önce ama bir yararını göremedim.Bu da işe yaramazsa lazer tedavisi düşünüyorum.Gerçi lazerlik bir durumum yok ama takmış durumdayım :))
Bu arada fena değil gibi ilaç tabiki yok etmedi ama görüntü düzeldi diyelim :)

 

blogger templates | Make Money Online