Pazartesi, Nisan 21

Bu bir şakamı :S



Herkeslere güzel haftalar canlarım.Her sabah olduğu gibi maillerime bakarken blog ödülleri 2008 aday listesinin açıklandığını gördüm,sevdiğim arkadaşlarıma oy vereyim diye girdiğimde bir de ne göreyiimm,eğlence dalında Şevval Elif SOLMAZ aday :S Şaşkınlığımı sizlere anlatamam,çünkü henüz çok yeniyim ve beni kimsenin farkettiğini düşünmemiştim bile :) Uygun gören arkadaşlara teşekkür ediyorum.Ama en çokta size teşekkür ederim,ödül mödül herşey bir yana gerçekten sizler tarafından değer verilip yorum yazılması bile benim için büyük mutluluk.Okuyan herkese içten teşekkür ediyorum.Hele eğlence dalında aday olduğumu bilmek daha bir mutlu etti,demek ki insanlar benim sayfamdan gülümseyerek ayrılıyor.Çok çok mutluluk duydum.Herkesleri kocaman öpüyorum :) Desteklemek isterseniz adres burda.Diğer kategorilerde de dostlarımız var onlarıda oylamadan ayrılmayın derim ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Helali hoş olsun verdim bile canısım

 

blogger templates | Make Money Online