Perşembe, Nisan 3

Real Age (Gerçek Yaşınız)



Sebebi nedir bilmiyorum ama kendimi bildim bileli kilo almaya çalışan ben,bu kış birden 4-5 kilo birden aldım.Ömrümde ilk kez zayıf olmadığımdanmıdır nedir birden kendimi çok hantallaşmış,yorgun ve ağrılar içinde buldum.Aslında uzmanlar boyum ve kilomun orantılı olduğunu düşünüyor ancak ben en azından bunu sağlıklı sürdürmek istiyorum.İnternet sitelerinde şöyle bir gezinirken çok beğendiğim bir siteye rastladım.RealAge.Her zaman deriz ya 'insan hissettiği yaştadır' diye.Bu sitede öyle bir test var ki sizi a'dan z'ye inceleme altına alıyor ve bulunduğunuz yaşla,vücut yaşınızı değerlendirip karşılaştırıyor.Ben 24.8 yaşında olarak başladım teste ancak beslenmeme çok dikkat etmediğim için (kırmızı et ve kalsiyum hiç tüketmem) ve hemen hemen hiç egzersiz yapmadığım için gerçek yaşım 28,6 çıktı :) Hemen düzenli beslenmeye ve egzersize başlıyorum :)Sitenin en güzel yanı genetik yapınızda nelerin olumlu olduğunu ve nelerin yaşınızı büyüttüğünü açıklayarak size önerilerde bulunması.Dergilerde,kadın sitelerinde gördüğümüz gerçekdışı testlerden çok farklı ki zaten 2 uzman dr tarafından hazırlanmış.Kesinlikle boş bir anınızda uygulamanızı tavsiye ediyorum.Size önerim soruları sabırla ve doğru cevaplayın,diğer bir önerimde başlamadan önce tansiyon ve kalp ritminizi ortalamada olsa ölçün,çünkü size soracak :) Bitiren arkadaşlarım yorumlarda paylaşabilir,mutlu olurum :) Hepimize sağlık ve huzur dolu günleeer ;)

2 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Sana da sağlık ve huzur dolu günler canım.
Ben de "üye olup" uygulayacağım testi bakalım neymiş benim yaşım :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim benim sagligina cok dikat et...
Simdi yaptim testi sayfadan :))
5 yas daha genc cikti sonuclar :)) Uca uca gidiyorum ben :) Kocaman optum seni Sevvalcim :))

 

blogger templates | Make Money Online