Cuma, Ocak 23

Haftasonu Gülmecesi



Bu hafta evlilik hazırlıkları devam etti,okulu tatile girip takdir alan kuzenler tebrik edildi,annemin kabul günü için kekler-pastalar yapıldı,blog dostları gezildi yorumlar bırakıldı.Blog sayfam için deli gibi sade ve 3 kolunlu bir tema arandı ve sonuç=Güzeldi :)

Umarım sizlerinde haftası güzel geçmiştir.Bu hafta çok eğlenceli videolar izledim,birini sizlerle paylaşmak istedim.Yaratıcı fikirlerden hoşlananlar bunu kaçırmamalı.Ve haftasonu gülmecemizin vazgeçilmezi Yiğit ÖZGÜR! ;)


(Daha büyük görmek için üzerini tıklayınız)

Herkese harika bir haftasonu diliyorum :)

2 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hafta sonuna bomba gibi hazirsin oyleyse Svvalcim :)) Video superdi :)) Pasta arabayi kullanmak istiyorum :)

Adsız dedi ki...

Görünüm süper olmuş; güzel yüzün sayfanın üst bölümüne yakışmış önceden pek bir aşaıda kalıyordu :)
Bu videoyu izlemiştim ben inanılmaz birşey yaaa.

 

blogger templates | Make Money Online