Cuma, Ocak 9

STOP İSRAEL!!!!!



Böyle bir konuyla dönmeyi hiç istemezdim ama beni bu uykumdan uyandırabilecek tek şey ancak böyle bir olaydı.Bu anlamlı mim konusunu bana çok sevdiğim kardeşim Miray gönderdi

Ancak bir insanlık dramına sessiz kalmak beni insanlığımdan şüpheye düşürürdü.O nedenle hemen geçtim ekran başına.Bu katliamı yapanlar,dolaylıda olsa yine bizim canımızı yakanlar.Dünya'ya hükmettiklerini sanıp teröristleri besleyen ve bizim evlatlarımıza kurşun sıktıranlar!

Kendimce protesto ediyorum bazı şeyleri,bu katliamın başrolünde olan İsrail'in hiçbir malını almıyorum,hiçbir şekilde onlara para gidecek bir etkinlikte bulunmuyorum.Başbakanlık yada Konsolosluklara giden yazıların altına imza atıyorum.Mitinglere,yardım kermeslerine yürüyüşlere elimden geldiğince katılıyorum.

Ama yetmiyor!İçimden birşey hala haykırıyor,Şevval orada bebekler,suçsuz günahsız bedenler can verirken sen tv izliyorsun,sen sohbet ediyorsun,gülebiliyorsun SEN İNSANMISIN? diyorum kendi kendime.Çok çaresiz kalıyorum,bir kıyımı,oturup yemek yerken izleyebilir hale gelmemiz bana çok acı veriyor.

Dünyanın neresinde olursa olsun dil,din,ırk gözetmeden 'savaş' adı altında yaptığı bu katliama sessiz kalmak istemiyorum.Ki bu giden canlar benim aynı zamanda din kardeşim..

Bugün gittiğim mitingte öyle bir mektup okundu ki,canım yandı,gözlerimden gelen yaşları engelleyemedim.Türkiye'de okumuş bir Filistin'linin mektubuydu bu ve dün akşam yazıp medya kuruluşlarına mail atmış,orada su,elektrik,yiyecek tükenmiş,hastanelerdeki jeneratörler 24 saat içinde bitecekmiş ve diyaliz cihazlarına bağlı 400 hasta bugün ölümü bekliyormuş.Minicik bebekler yok yere can verirken susarsanız Filistin halkının hakkı size haram olsun diyor mektupta.Ki haklı!

Çok haklı!Onlar biz Çanakkale'de vatanımız için can verirken tüm altınlarını toplayıp bize yollamışlar ve biz elimiz kolumuz bağlı sadece izliyoruz.Tüm Dünya gibi!!!

Mitinglerde bağırıp,slogan atan insanlara hep şaşırırdım,sizi duyup bu duruma sonmu verecekler diye ama orada söylenen her söz dua yerine geçiyormuş ki en azından bunu yapmak istediğim için oradaydım.

Aynı dili,inancı yada fikri benimsemiyor olabilirsiniz ama lütfen savaş adı altında yapılan bu katliama sessiz kalmayın.BU KATİL ELLER BİRGÜN BİZEDE UZANABİLİR.Vicdanı sızlayabilen herkesi bu anlamlı mim konusuna davet ediyorum.

İnsan olduğumdan utanmak istemiyorum.LÜTFEN DUYARSIZ KALMAYIN!

Sevgiler..

2 yorum:

oguzhan dedi ki...

Öncelikle duyarlılığın için gerçekten çok teşekürler. Okunan mektubun aynısı benim de mailime geldi. Okurken bile israile karşı nefretle doluyor insan. Bugün Cuma hutbesinde duydum. Diyanet İşleri Başkanlığı yurt genelinde Filistin'e yardım kampanyası başlatmış. Dualarımızın yanında Allah rızası için maddi yardım edelim. Gönlümüzden kopan en büyük maddi yardımı yapalım. Unutmayalım Müslüman Müslüman'ın kardeşidir. Yaptığımız yardımlar eminimki ahirette karşımıza çıkacak ve belki de bizleri cehennemden koruyacaktır. Ben şahsen maddi yardıma çok önem veriyorum. Ne olacak benim verdiğimle demeyelim. Damlaya damlaya göl olacaktır. Bu yorumu okuyanlardan tek isteğim bir zahmet Ziraat veya Vakıflar Bankası'na gidip bağışta bulunsunlar. Hesap numaralarını bu adresten bulabilirler.

http://www.diyanetvakfi.org.tr/

Unutmayalım, Filistinli kardeşlerimiz soğukta bizleri bekliyor!

aynen böyle dedi ki...

canıım beniim,evet haklısın insan böyle bir konuyla dönmek istemiyor ve dünyada böyle bir konu varken de inan hiç bi şey yazamıyor... :( ne bu konuda ne de başka bir konuda yazamıyorum uzun zamandr...içimi sıkıyor kalbimi sıkıştırıyor sanki... :( nasıl bir düzendir bu...savaş...kelimesi bile içimizi ürpertirken bu acımasızlık nasıl yerleşebiliyor o kalplere... :( çok acı çok..ne kelime yeter ne bir kalp...dursun artık dursuuun :(

 

blogger templates | Make Money Online