Salı, Ocak 27

Mobilya Telaşı



Sevgili Lacheen'in düğün günü geri sayımını büyük bir keyif ve heyecanla beklerken aynısı başıma geldi.Mayıs ayı içinde hem ilişkimizin başlangıcı hemde canımımın doğumgünü olunca,bende bahar aylarına bayılınca Mayıs'ta evlenelim dedik.Dedikte zaten panik olan ben,uykuları kaçırdım.Resmen asker gibi gün saymaya başladım,işler,eşyalar,yerleşme telaşı vs vs hiçbirşey yetişmeyecek gibi geliyor.

Meğer ne heyecanlı bir olaymış bu böyle,elim ayağım birbine dolanıyor,ee benim saçım kısa nasıl yaptırıcam diye bile uykumu kaçıtabiliyorum :)) Tamamen kopmuş durumdayım anlayacağınız :)

Ben böyle panik olunca herşeyi 1 ay öncesinden ayarlayalım ki,ben huzura kavuşayım istedik.Gittik bu hafta yatak odamızı aldık.Şükürler olsun ki bir elmanın iki yarısı kadar uyumlu bir çiftizdir her konuda.Bu konuda da zevklerimiz bir olunca mağazada bir takım beğenip bu olsun diyoruz,kararsızlık olayını ortadan kaldırıyoruz ;)

Tüm evimizi minimal tarzda döşemek istediğimiz için eşyalarımızın bembeyaz ve olabildiğince sade olmasını tercih ediyoruz.(Nasıl temizleyeceğim ayrı bir konu :P)
Ben yatak odamda dolap üzerinde ayna olmamasına ve tek renk olmasına dikkat ettim.Evini bu tarz döşemek isteyenler için çok az alternatif var.Olanlarda ya istediğiniz gibi değil yada ateş pahası.

Fazla uzatmayayım,sonuç olarak bu hafta bir odamızı döşemiş olduk ve birkaç saatlik uykum geri geldi :)) Darısı diğer tüm eşyalara..

Evini bu tarz döşemek isteyen arkadaşlarım olursa diye ufak bir video eklemek istedim.Ben bir evleneyim,hepinize elimden geldiğinde yardımcı olacağım :))


Foto

7 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili Şevval,

Ömrünün bundan sonraki kısmında tüm telaşlarının böyle güzel olmasını can-ı gönülden temenni ederim! :o)

Haydins dedi ki...

Kolay gelsin canim..Zor isler bunlar , ben esimle beni dusunemiyorum zevklerimiz sadece film izlemek konusunda uyuyor cunku :) Yandik mobilya alirken !!

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok yorucu ama bir o kadar da güzel bir telaş bu. Kolay gelsin.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim benim hayirli olsun :)) guzel telaslar bunlar :)) Evinizi gonlunuzce dosemeniz ve o evde coooook mutlu olmaniz dilegiyle :)) Kocaman opuyorum seni :))

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim, uykuların hep böyle güzel telaşlar için kaçsın. :)
Ben de evimin her yerini beyaz döşemek istiyorum, kısmet olursa :) Beyazın hakimiyetini kırmızı ve siyah objeler paylaşsın. Lake dolaplar, tüm döküntüyü toplasın vs. :)
Videoyuda izleyip, gidiyorum; öpüldün kocaman!

aynen böyle dedi ki...

ayyy nasıl güzel ya..heyecanın taaa buralara sıçradı vallahi...heyecanın banada geçti inan...benim daha çoook zaman olmasına rağmen şimdeden uykularım kaçıyor yaaa..düşünemiyorum gün yaklaşıncaki halimi...:P

canımsın Allah ömür boyu mutlu etsin sizi...tecrübelerini anlat böyle ara ara ders olsun banada :)

öpüyorum canııım...

Adsız dedi ki...

Merhaba Şevval.Bende şu anda seninle aynı telaşları ve paniği paylaşıyorum.Kısmetse benim düğünüm temmuzda.Ne güzel sizin eviniz belliymiş ve eşyalarınızı şimdiden alabiliyosunuz.Bizde mobilya bakıyoruz ama henüz ev belli olmadığı için karar verip alamıyoruz.Çok zor karar vermek herşey için.Daha 5 ay olmasına rağmen sanki bir ay sonraymış gibi panik var bendede ay yetişicekmi şu nasıl olucak bu nasıl olucak diye aynen benimde uykularım kaçıyo.Sen benden daha tecrübeli olucağın için senden yardım alabilirim diye düşünüyorum.Kolay gelsin sana umarım herşey istediğiniz gibi olur.Sevgiler Gönül.

 

blogger templates | Make Money Online