Salı, Aralık 8

Bu nasıl bir rezillik?

Bu akşam cesetizleri'nden bir mail aldım, bloğun aynen kopyalanıyor yani çalınıyor şeklindeydi mail.

Link vermişti hemen girdim baktım ve yazımın hiçbir kaynak gösterilmeden herşeyi birebir aynı kopyalanmış,çalınmış olduğunu gördüm.

İnsanlar ne zaman emeğe saygı göstermeyi öğrenecek bunu merak ederek,bende bu terbiyesiz arkadaşın sitesine bir göz atmanızı istiyorum. Kimbilir sizin yazılarınızda çalınmıştır belki.

Teşekkür ederim cesetizleri

http://www.orhancelik.net/bir-dekorasyon-onerisi-de-benden/

Bu da benim yazım!
http://elifsevvalsolmaz.blogspot.com/2008/10/bir-dekorasyon-nerisi-de-benden.html

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Terbiyesizlik ya insan yazmak istemiyor canım 5 tema sonra sıra sende :)

İlk... dedi ki...

Kıyamam yaaa, ceside tebrik etmek lazım duyarlılığı için...

çok üzücü canım,üretemiyorsan yazamıyorsan ne işin var burada değil mi...?

tekrarlanmaması dileğimle :(
senide özledim bu arada yazmıyorsun artık hiç :(

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Fıstıkım güzel temalarınla coştur şu siteyi de bana yazma aşkı gelsin yeniden :)

İlk'im canımsın,bende çok özledim. İçimden gelmedikçe yazmak istemiyorum sessizliğim ondan. Bu ara sağlık sorunlarıyla boğuşuyorum,dualarını bekliyorum :)

Sevgiyle sarıldım

Cocukla Cocuk dedi ki...

ay bu rezillik gerçekyten başka bir şey değil. bitmiyor bu insanlar maalesef...

E. Ali dedi ki...

Siz ne derseniz deyin bu insanlarda ar namus kavramları hiç yok. Yüzüne tükürsen, eğer onda maddi bir çıkar görürse canına minnet bilirler bir de teşekkür ederler!
Nitekim böylelerinin linklerini veriyorsunuz o kişiler için hem pagerank açısından avantaj sağlıyorsunuz hem hit sağlıyorsunuz. Tam da istedikleri şey!
Evet, bakış açıları oldukça farklı. Çözüm yok.

 

blogger templates | Make Money Online