Çarşamba, Haziran 26

30!



  Bugün benim doğumgünüm. 30'lu yaşlarımın ilk günü.. Bugün aldığım en güzel hediye bu ve sahibi de hayatın bana verdiği en güzel hediyelerden.. Seni çok seviyorum canım kardeşim, sen olmasan ben hep yarımdım..

80li yaslarimizda hala iyi dostlar bulamamis olmaktan yakinarak ayni sehre belki yan yana dairelere tasiniriz. Birlikte gecirmedigimiz her animiz icin birbirimize kizariz. Surekli aglariz kesin. Bazen cocuklar gelir gider torunlarla, arkalarindan birbirimizin sirtini sivazlariz yine gelirler diye. Kesin bi sekilde yine yalniz ve anlasilamamis insanlar oluruz. Insanin kaderi degismez cunku. Birlikte yalniz oluruz yine. Hangimiz once gocucez diye korkariz. Igrenc sakalarla kapatmak isterim konuyu ama yinede bilirsin en cok ben korkarim. Her oksurugunde aklim gider kesin. 30 ne ki. Daha cok seninleyim ben. 50 sene daha. En az diyorum bak.. Rabbim sana once bol saglik versin. Sonra huzur. Sonra dostlar. Ben senin guzel ruhunu hep bi basima severim ama baskalari da kesfetsin. Hayata tutundursun onlari da bu ruh. Seni cok seviyorum abla. Sen bana en guzel armaganisin bu hayatin. Iyi ki dogdun.

-Wilwarin- 

 Foto: http://weheartit.com

Hiç yorum yok:

 

blogger templates | Make Money Online