Pazartesi, Haziran 23

Kasımda Aşk Başkadır..



Sabah sabah canım blog dostlarımın sayfalarını gezindim durdum,yazılarını okudum yorumlar bıraktım.Nurum'un sayfasında şu konuyu görünce çok sevdiğim bir filmi hatırladım.Hem çok severim hemde çok özeldir benim için..

Kasımda Aşk Başkadır!..

Gerçektende öyledir,bilen bilir :) Charlize Theron'a bu filminde bir kez daha hayran olmuştum.Salaş giyinmek ve kısa saç bir insana ancak bu kadar yakışır.Keanu Reeves'i artık daha çok seviyorum çünkü böcüğümü ona benzetiyorlar :)

Ben sevdiğim kokuları duyunca,sevdiğim bir işi yaparken,sevdiğim birine bakınca ve sevdiğim birşeyi izleyince içim coşar,hayat durur ve sadece ona odaklanırım.Bu videoyu izlerkende aynen böyle oluyor.Hayat duruyor ve içine çekiyor beni film.Yüzlerce kere izledim filmi,yine keyifle (ve ağlayarak) izlerim :)

Enya'nın muhteşem sesi,harika bir müzik ve unutulmaz sahneler izlemek isterseniz,arkanıza yaslanın,keyfini sürün :)

Sweet November - Only Time - me

Teşekkürler Nurum :)

3 yorum:

Nurum dedi ki...

canıııım beniiiim kuzuuuum...bende bayılırım bu filme biliomusun...defalarca seyretsem hiç bıkmam usanmam baştan baştan bir daha...birde dediğin gibi oyunculardan birini birine benzetiyorsam değmeyin keyfime... :)buda bir yengeç olayımı acaba,sevinecek mutlu olucak coşacak bir şey mutlaka bulur ya kendine... :)

kocamaaan sarıldım sana şöleeee... :):)

oguzhan dedi ki...

A Beatiful Mind (Akıl Oyunları) adlı filmden sonra izlediğim en güzel filmnlerden biri. Özellikle de film müziği muhteşem. İzlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim. Ama biraz aşık olunda izleyin daha güzel oluyor :) Ben aşıkken izlemiştim. Şimdiyse tövbeliyim :)

polyanna dedi ki...

Tamamını izleyememenin yanısıra ne CD ne de DVDsini bulma şansına sahip olamadığım, sürekli kulağımda çınlayan müziği adeta ruhumu dinlendiren, iki masum ve sevimli yüzün birbirine yakışmış olduğu çok orjinal bir film :))

Bu arada Keanu'a benzetilen eniştemiş daha yakışıklı ve karizmatik biline :))))

Teşekkürler bu güzellikler için :))

 

blogger templates | Make Money Online