Salı, Haziran 24

Minder Ağacı! =)



Ben bayılıyorum böyle şıkır şıkır kızsal sitelere :)) Kız kardeşim bu gibi meraklarım yüzünden her seferinde bana 'abla senin kız tozun fazla kaçmış' der :)) Ne yapayım seviyorum renkleri,eşyaları.
Yeni bir site keşfettim,bir kere sitenin ana sayfası zaten sizi içine çekiyor.Öyle hoş hazırlanmış ki.Sitede birbirinden güzel ve renkli kırlentler,masa örtüleri,minderler var.



Tam da bizim becerikli blog hanımlarına göre işler :) Eğer içinizden diken olursa bende görmek isterim :) Eh almak zor olunca saolsun makinalar :) Vaktim olsa bende evime renk renk dikerdim bunlardan,jelibon gibi öyle güzeller ki :)
Siteyi gezmeyi ihmal etmeyin,içiniz açılacak!




3 yorum:

Haydins dedi ki...

Cicil civilmiss..Bende boyle yapicam evimi cok kiskandim hih!

Unknown dedi ki...

Evet biliyorum renkli cici cici şeylere meraklı olduğunu :) Rengarenk şeyler insanın içini açıyor... Evine de yaparsın sen cicim cicim şeyler ;)

polyanna dedi ki...

Ayyy süper yaa bayıldımmm :)) Fi tarihinden yarım kalan benle alakasız dikiş nakış kursuna dönesim geldi bu şirinlikleri görünce :)
Kısa yoldan evlenip doğrudan evimi renk cümbüşüne dönüştürmek de olabilir ehu :)

 

blogger templates | Make Money Online