Pazartesi, Haziran 16

Guijarra ve Mcsdeyiz!


Yine yine herzaman ki blog günü maduru ben,geç kalan,gidemeyen,arkadan altın gönderen ben!Atılacağım günü korkarak bekliyorum.Bu kez gui ve mcs ye gidildi.Ben yine geciktim,yaşantımda çok dakik biri olarak geç kalmanın ezikliğini bloğumda yaşıyorum :)
Gerçekten kötüymüş.Fazla uzatmadan sadede gelelim.

Geçtiğimiz hafta günümüz sevgili guideydi.Her blog günümüz olduğu gibi arkadaşlar coşmuşlar,yemişler,içmişler ve anlatmışlar
Guiyi bloggünümüz sayesinde tanıdım,çok neşeli ve hiperaktif olduğunu bizzat teşhis ettim :) Yazıları günlük tadında olduğu için sıkmıyor.Saatlerce bir konu üzerinde kalmak yerine kısa kısa ama yaptığı herşeyi anlatıyor.Farkettim ki ben günlük tadında bloglardan çok keyif alıyorum,okurken böyle kendi kendime gülümsüyorum arada başımı ellerimin arasına alıp düşünüyorum,üzülüyorum vs.Gui kendi yaşamını kendinden çok şey katarak,gönlünden geldiğince paylaşıyor.Okumanızı tavsiye ederim ;)Üstelik temasıda çok şık,söylemeden gheçemeyeceğim :)

Gelelim Mustafa Can'aaa :) Kendisi bu grup içerisinde ilk tanıdığım kişidir.Çocukken projesi sayesinde tanışmıştık.
Çocukluğunu çok özleyen,sık sık hatırlamaktan müthiş bir haz duyan biri olarak bu oluşuma bende katılmak istemiştim,saolsun kırmadı benide dahil etti.İlk mim vakamın sahibide MCS'dir :) Blog aleminde henüz çok yeniydim ama dostluğuyla bana kolay alışmamda yardımcı oldu.Çok beyefendi,nerde ne söylenmesi gerektiğini bilen bir arkadaşımdır (bekar kıslara duyrulur :P) Bloğunda çeşitli konulara değinen MCS'nin sponsorları da var.(Hayır hayır kıskanmıyorum :P) Bloğunu okumaktan keyif alıyorum,eğer sizlerde yazılar beni baymasın kısa öz yazılar olsun,görseller beni doyursun diyorsanız MCS Blog doğru adres!Kendisinden bloğunda bulunan LÖSEV kodunu buradan istiyorum ki beni atlatamasın :P
Hepinizi çok seviyorum blog dostlarım!İyiki bende varım bu alemde ve iyiki sizler gibi mükemmel dostları tanıdım..
*Bu arada altınlar cebimdemi kalmış ne?Acaba unuturlarmı? :))

1 yorum:

Gui.. dedi ki...

teşekkür ederim ŞevLalcim, çok güzel yazmışsın:) uzun zamandır sanal aleme uzağım, şimdi gördüm, ben de dakik olamadım yani eşitledik durumu;)
aaa dur ya ben senin gününe de geç gelmiştim, zaten 2-0 öndeymişsin, 2-1 oldu şimdi tüh:P

öptüm şeker

 

blogger templates | Make Money Online