Salı, Haziran 3

Umutları Maskelenmesin!


Dünyanın dört bir yanındaki lösemili çocuklar bir arada
Artık hiçbirinin sevgisi,umudu maskelenmiyor
Artık hiçbir minik yürek lösemiden korkmuyor
Lösemili çocuklar haftası kutlu olsun,yürekler umutla dolsun
31 Mayıs-6 Haziran 2008 LÖSEMİLİ ÇOCUKLAR HAFTASI
dedi radyodan minicik bir ses,o an sadece ona odaklandım,öyle canım acıdı ki o minik sesin hasta olduğunu düşününce..gözlerim doldu..
Benimde 4 yaşında bir öğrencim annesini lösemiden kaybetmişti ve birgün sınıfta 'annemin mezarına ilaç koysam geri gelirmi?' diye sordu bana.O an ki acımı anlatamam hiçbir cümle ile..Hem bırakıp gitmek zorunda kalan bir anne,hemde minicik yüreğinde ölümün bile ne olduğunu bilmeyen haliyle o anneyi kaybetmenin verdiği sonsuz acı.Bunun her aşamasını izlemek bana hayatım boyunca içimde yer edecek bir acı yaşattı.Allah kimseye bunu yaşatmasın.

Bu minikler,bu insanlar için ne yapalım diye düşünecek olursak,Lösev'e bağışta bulunabilir,gönüllü olarak çocuklarla ilgilenilebilir,yanlarında olduğumuzu hissettirebiliriz.

Lütfen yaşamda bu gibi ayrıntıları es geçmeyelim,yarının bize neler getireceğini hiçbirimiz bilmiyoruz.O miniklerin sevgimize,desteğimize ihtiyaçları var.Bizim yetişkinken bile taşıyamayacağımız bür yük var omuzlarında.Sizin için dua ediyorum güzel yürekler.Umudunuzu hiç yitirmeyin..

*Sitenizde banner yayınlamak yada o reklamı dinlemek isterseniz burayı tıklayın

Hiç yorum yok:

 

blogger templates | Make Money Online