Çarşamba, Ağustos 20

Çarşamba Çarşısı



Beni bu net gezintilerim batıracak.Hadi yerli sitelerden öyle yada böyle alıyorum da bu yabancı sitelerden almam çook zor.Gelmesi,ödemesi,vergisi bilmemnesi uzun iş.Bu yetenekli abimiz birbirinden güzel renk renk cıvıl cıvıl takılar tasarlamış.Ben bayıldım.Hepsinden istiyorum :P Ben yetenekli sevgilimin başının etini yemeye gidiyorum,eğer sizin çevrenizde böyle biri yoksa şu siteden alabilirsiniz (yaşasın kötülük!) :))



**************************************************************************************



Efendiiim yine geziyorum,yine rastlıyorum,yine harika bir fikir.İşte karşınızda fincan lambalar :) Ben bayıldım bu fikre,şık bir fincanla mutfak için yapılabilir.Neden olmasın :)


*****************************************************************************



Başka bir gezinti günümde şu siteye rastladım.Çocukken mario oynamayanınız yada görmeyeniniz yoktur herhalde.Bu firmada nintendo oyunlarını duvarlarımıza taşımış ve ortaya çok sevimli olabilecek çocuk odası önerileri çıkmış.

5 yorum:

polyanna dedi ki...

cıvıl cıvıl çok hoş teşekkürler

Adsız dedi ki...

marolu odalara bayıldım : )))

Çocukluğumuzun şahane oyunu..

sıcacık sevgiler.

Adsız dedi ki...

Çok güzellerr :) Çocuk odalarına bayıldım. Kendi evime geçtiğimde kuzularımın odalarına açık renk boyaların üzerine (cinsiyetlerine göre) sticker'lar ile süslemeyi planlıyorum. İnanılmaz güzel şeyler var. Tşk. ler fikirler için...

Haydins dedi ki...

BEN TAKILARI COK SEVDIM ..bIR BAKAYIM KACA SATIYORMUS..

Lütfi Mutluer dedi ki...

Çok kötüsün :P :)

 

blogger templates | Make Money Online