Pazar, Ağustos 31

Hoşgeldin Ramazan!



Buram buram pide kokuları,sokaklardan ezanla gelen çatal bıçak sesleri,davulcular,teravihler..

Yine bir ramazan geldi,bu yılda buruk gireceğim diyerek 1 hafta önceden ağlamalara başlamıştım :) Ama düşündüm de,ailem dağılmışta olsa şükürler olsun her biri yaşıyor.Bu ramazanı hüzünle değil,manevi bir haz içinde geçirmeyi istiyorum.

Düşünürseniz öyle özeliz ki,her yıl 1 ay insanlar birbirinin ne yediğini,aç olup olmadığını daha bir düşünüyor,iliklerimize işliyor o manevi koku.Kocaman çadırlarda ezanla birlikte çatal bıçak,birlik sesleri geliyor kulaklarımıza.Herkes birbirinin gözlerine daha bir sıcak bakıyor sanki,aynı duyguları paylaşıyoruz dercesine.

Yılın 11 ayını evlatlarına yemek götürme telaşıyla geçiren yoksullar,bu 1 ay nefes alıyor özgürce.Birçok insan tatmadığı güzellikler tadıyor.İnsan olduğumuzu yeniden hatırlatıyor.

Oruç tutmanın insan için işkence olduğunu düşünüp bardağın boş yanını görmekte ısrar edenleri bu güzellikleri görmeye çağırıyorum bu yıl.Oruç tutatız yada tutmayız ama başka hangi millet böylesine güzel ve özel 1 ay geçiriyor bunu bir düşünmek lazım.Bu yıl ramazan-ı şerifin güzellikler getirmesini,bu güzelliklerin kalan 11 ay sürmesini diliyorum.

Bu manevi havayı ciğerlerimize doldurabilmemiz,yardım ayında olduğumuzu unutmamamız dileğiyle.Herkese hayırlı ramazanlar! :)

Resim Kaynak:Flickr

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir konuya değinmişsin güzellik. Dilerim bir gün şu dünyada ayrımcılık ve açlık kalmaz.Hayırlı ramazanlar.

Nurum dedi ki...

oooh Şevlalim Ramazan geldi bende geldiim kuzuuum... :) Hayırlı Ramazanlar olsun canıım...

miğdem mi gurulduyo ne...:D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevvalcim :))

Hayirli Ramazanlar diliyorum sana sevdiklerinle birlikte bereketli sofralarda huzurlu olmaniz dilegiyle :) Kocaman opucukler :)

Unknown dedi ki...

Hayırlı ramazanlar Elif'im. Yardımlaşma konusuna katılıyorum ramazan bu güzel alışkanlığı bizlere kazandırabilir diye düşünüyorum. Umarım bu ay yapılan iyilikler diğer aylarda da yapılmaya devam eder.

Yardım demişken..

DENİZ FENERİ DERNEĞİ TANITIM DESTEĞİ DE BİR YARDIMDIR

ve bu da;

İNSANİ YARDIM KURULUŞU YARDIM SEÇENEKLERİ :)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

CW,Nurum,Moonishim ramazan hepimize güzellikler getirsin inşallah :)

Çileğim sütüm çok teşekkürler linkler için süpersin ;) Benim aklıma gelmemişti ;)

 

blogger templates | Make Money Online