Cumartesi, Ağustos 16

Ve geldim..



Kimse beni bunca gün tatilde sanmasın,çünkü ben geldiğimde günlerden cumaydı ki tarihe bakınca 1 hafta olduğunu gördüm şaşırarak. :)

Gelir gelmez öyle bir telaşe ve gerginlik içine girdim ki,kendimi unuttum denebilir.Yazmak için bloğumu çok açtım,bakıp bakıp kapattım her seferinde.Çok gergin ve mutsuz 1 hafta geçirdim tatil ertesinde.O nedenle bunu bloğuma yansıtmak istemedim.Yazmadım.

Bugün biraz daha iyi gibiyim sankii :)

Gitmeden önce söylediğim gibi tatil süresince düşündüm.Gelir gelmez iş yerimdeki huzursuzluklar devam edince,abim gibi sevdiğim patronuma ayrılmak istediğimi söyledim.

İnanmadı,inanmak istemedi.Ben hem ağladım hem anlattım,o an 'artık buradan aldığım maaşı psikoloğa verebilecek duruma geldi olaylar' dememse ona en zor gelen oldu.Nerden söyledim ben bunu.2 gün işe gelmedi..

Nişanlımla aynı şirkette olduğumuz için beraber ayrılacak olmamız,hemde evlerine gidip çay kahve içebilecek kadar sevip güvendiği 2 insanın aynı anda gidecek olması çok dokunmuş ona.Ama nerden bilebilirdim ki.Neyse günlerdir aramıyor sormuyor,her an nerede olduğunu bildiğim patronum resmen sırra kadem bastı.Bugün aradı.Nerdesiniz dedim.'Kaçtım' dedi.'Siz kaçıyorsunuz ya bende kaçtım'

Eee benim sözüme karşılıkta ancak böyle bir cümle kurulabilirdi :) Yine ödeştik.Sesi berbattı,gerçekten bize çok özel değer verir bizde ona,ama insanlar kraldan çok kralcı olunca şirket çekilmez bir hal aldı.

Tam 1 saat konuştuk,ben tüm şikayetlerimi anlattım,kimini haklı buldu kimine açıklama getirdi.Sonunda 1 ay süre verdik birbirimize.O herşeyi düzelteceğine söz verip 1 ay ona izin vermem için söz aldı benden.Bende 1 ay sonunda birşeyler düzelmezse giderken bana kırılmaması için söz aldım.

Tatil için nice güzel şeyler yazmak isterdim size,çokta güzel geçti ama önce kendimi bir toplayayım.Bir haftadır günde en az 3 kez ağlama nöbeti geçirdim,kendimi çok yıprattım.Öyle ki 25 yaşımda ömrümde ilk kez gece dişlerimi gıcırdatmışım.Iyyk :)
Bu benmiyim yahu :)

Hadi şimdi bana güzel dileklerinizi,dualarınızı gönderin de kolayca atlatayım şu 1 ay süreyi.

Unutmadan,hepinizi çok özledim :) Şimdi girip sayfalarınıza bir göz atayım ;)

10 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Ben de seni çok özlemiştim canımcım. Hoşgeldin! :o)

Wilwarin dedi ki...

Kuzuumm kıyamam ben sana..Kemale göbeği kadar,Gökhana çenesi kadar taş düşsün emi =))
Seni seviyorum,üzme kendini.

polyanna dedi ki...

Bir süredir sadece iyi olmadığını bilirken detayları buradan öğrendim. Donmuş vaziyette ekrana bakakaldım. İşlerin bu aşamaya varmış olmasına üzüldüm. Ancak sonuç ne olursa olsun sağlığını herşeyin üzerinde tutman dileğim. Kendine biraz daha dikkat et lütfen. Bu işin sonu tatlıya bağlanamasa bile kopmanız durumunda umarım barışık ayrılırsınız herşeye rağmen..
Hakkınızda hayırlısı olsun hocam. Herşeyin başı sağlık! Kolaylıklar dileğiyle öpüyorum.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

hoşgeldin Şevlal'cim umarım tahmin edemeyeceğin kadar düzelir herşey.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim benim, insallah islerin en kisa zamanda duzelir... bilirim is yerinde huzursuzluk olunca insan ozel yasaminda da rahat olamiyor. Ama patronuna helal olsun, ne guzel dinlemis, zaman istemis, duzeltecegine dair soz vermis... insallah isler istedigin gibi gelisir de hep yuzun guler guzel dostum :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Hoşgeldin, umarım her şeyin hayırlısı olur. Ben de benzer şeyler yaşamıştım işyerimden ayrılırken, beni çok seven yöneticim gideğimi öğrenince çok bozulmuştu bu bozgunluğu da biraz beni kırarak göstermişti, zaman içinde onlar unutuldu ve dostluğumuz kaldı.

Lütfi Mutluer dedi ki...

inşallah bu sorunların biran önce ortadan kalkar

Adsız dedi ki...

Canım ya ağlamış mı benim tatlı ve neşeli arkadaşım :/ ooo kıyamam ben sanaaa :)) işte böyle sende bendensin.. sarkacın ucu ya çok neşeli kısma gidiyor ya da çok hüzünlü kısma.. dengede kalabilme oranı ise çok az :))

Patronun melek gibi biriymiş tahminimce. Öyle patronu nerde bulucaksın bir daha :)) İş bulmak çok zor inşallah aranızdaki sorunlar hallolur bitanem.

Adsız dedi ki...

hayatım merak etme herşey olacağına varır. bazen böyle düşünmek lazım. sen elinden geleni yapmışsın, artık herşeyin hayırlısı olsun umarım. ama bu arada lütfen kendini hepsinin üstünde tut, en değerli sensin unutma ;)

MasqoT dedi ki...

Herşeyde hayır vardır.
''Mevlam görelim neyler
Neylerse güzel eyler''

 

blogger templates | Make Money Online