Salı, Mart 11

Bir Sanal Yaşam Daha



Real hayatlarımız bir yana yeni yeni sanal yaşamlar türemeye başladı net aleminde.Sims ve Second Life ile keşfetmeye başladığım bu oyunlar bana çok zevkli geliyor.Gerçek yaşamınızda yapmak zorunda olduklarınızın yanında bu sanal yaşamlarda hiçbir sorumluluğunuz yok,yapmak istediğiniz herşey serbest.Gün içinde benim gibi fazlaca sorumluluk alıp gerim gerim geriliyorsanız stres atmak için harika bir yol.Popomundo'da bunlardan biri.Bu yaşamda bir aileniz ve para kazanmak için çeşitli iş imkanları var.Amaç ise kazandığınız para,yetenek ve deneyimlerle bir star yaratmak.Ne eğitimi almak istediğiniz tamamen size kalmış.Başınızda bir anne var ki düşman başına :)) İstekleri hiç bitmiyor ancak yerine getirdiğinizde hem tecrübeniz artıyor hemde para kazanıyorsunuz :) Gün içinde evde canı sıkılanlar içinde güzel bir oyun :) İyi şanslar ;)

12 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hemen üye olayım. Umarım Second Life gibi yüksek sistem gerektirmiyordur.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bu oyun için gerekmiyor second life kadar içerik olarak fazla değil ama yükske bir performans gerektirmiyor ;)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Tamam teşekkürler. Üye de oldum ama fırsat olmadı başlamaya...

Pınar Altuntaş dedi ki...

He heh ben ilgisizlikten öldürürüm oradakileri herhalde "eğer ölüm söz konusu ise oyunda :D"

Pınar Altuntaş dedi ki...

Yani şu sıralar fazla başına buyruğum... ve ben de bundan son derece rahatsızım.
(İş konusunda yardımcıya ihtiyacın olursa haber ver Şevlal koşa koşa gelirim valla ;)!!!"

Adsız dedi ki...

Nasıl üye olcağımı bilmiyorum. Bana yardım edermisin şevval abla?

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bende uzunca bir zamandır bakmadım siteye ama yukarı da buradan kaydolun yazan bir bölüm var sağ tarafta orayı tıklayıp bilgilerinim giriyorsun ve üye olup başlıyorsun diye biliyorum :)

İyi şanslar

Adsız dedi ki...

Merhaba, oyun fazla performans gerektirmiyor cidden ama içerik biraz zayıf gibi, sanal yaşam oyunları arasında bu ara favorim sitedesite.com oldukça başarılı bir kurgusu var. Fakat malesef referansla üye alıyorlar henüz. facebookta sitedesite.com sakinleri adındaki gruptan referans alabiliyorsunuz...

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bunu bilmiyordum,bir göz atayım :) Teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

ben girdim oyuna ama nasıl oynancak hiç bişey yapamıyom lütfen birisi yardım etsin

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Hangisine girdiniz?

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Hangisine girdiniz?

 

blogger templates | Make Money Online