Çarşamba, Mart 19

İşte Buuu

Karşınızda yerine hiçbirşeyi koyamayacağım bir insan.Eşşek sıpam,delim,cadım,kalaböcüğüm Betüş,kardeşim.. :) İstanbul dönüşünde uyuklarken birden telefonum çaldı açtım 'ablaaaa senin sevdiğin bişi buldum dinlee' dedi ses,öyle güzel bir müzik duydum kii,uzun zamandır aradığım,Lost izleyenlerin yakından tanıyacağı bir ses.Canım kardeşim Betüş'üm aramış bulmuş bugün hemen gönderdi,bende benim gibi arayıpta bulamayanlar için eklemek istedim.Ben bu şarkıyı çok severek dinliyorum bana mutluluk katıyor,diziyi çok severek izliyorum beynimi yoruyor.Ama en çokta ben Betüş'ümü seviyorum yaşama sevinci veriyor.Canım kardeşim kocaman kocaman öpüyorum seni çok teşekkür ederim ;)

İşte şarkıımm


İmeem kullanmayı henüz bilmeyen ben cahiline yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim Ömercim ;)

3 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kardes gibisi var mi sevvalcim yaff, insanin caninin yarisi :)) ben de ablami cok ozledim :)) muzik harika yalniz :))

polyanna dedi ki...

Vayy Betüşş :))) Canım benim kocaman olmuşsun görmeyeli deermişim :)))) İtiraf etmeliyim ki resmini başka yerde görsem sen olduğunu anlamazdım :))) Kulağımızın pasını sildiğin için teşekkürler ;) Sen de paylaştığın için sağol ablası :))) Öpüldünüs

Adsız dedi ki...

Ablacımm,teşekkür ederim =) Gerçi hakkımda dediklerin az bile =))))) Saol ablam incelik göstermişsin tekrar teşekkürler.Öptüm kocamann..Seni seviyorum!

 

blogger templates | Make Money Online