Cuma, Mart 14

Kızsal Sorunlar



Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.Çok yakın bir tarihte şirketimizin fuarı var ve yönetim bölümünde olan biri olarak çok şık olmalıyım.Ancak takım elbise giyme zorunluluğu olmasına rağmen ben daha çok spor kesimli takım elbiselerden hoşlanıyorum.Koton'un bu anlamdaki çizgisi çok hoşuma gidiyor ancak 1.5 yıl önce bu lanet şehre geldim ve İstanbul'da kolaylıkla bulduğum hiçbirşeyi burada bulamıyorum.Net üzerinden denemeden alışveriş yapmak istemiyorum.Hal böyle olunca haftasonları İstanbul'a gitmek farz oldu.Sizden ricam araştırmak için zamanım yok ve bana önerebileceğiniz şık özellikle çok zarif ve sade takımları nereden bulabileceğim konusunda yardım.Bu konudaki fikirlerinizi,önerilerini ve net üzerinden görme şansım olabilecek linklerinizi bekliyorum.İşin kötü kısmı şu,birçok takım elbisem var ancak çok klasik diye almadığım lacivert bir takım elbise bulmalıyım,çünkü kurumsal rengimiz bu.Oooff erkek olmak varmış dememi bekleyen erkek arkadaşlar çoook bekler,çünkü bayan olduğum için gurur duyuyorum :)) Hadi kızlar yardıma :P

9 yorum:

selen dedi ki...

Sevval'cim,

İstediğin tarzda şeyleri kesinlikle Network'de bulabilirsin ama bütçeni bilmediğimden birşey diyemiyorum, çünkü bir miktar pahalıdır. Onun dışında Park Bravo, Zara, Koton, İpekyol alternatiflerin arasında olabilir.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

İpeky'un zerafetine bende bayılırım.Çok teşekkür ederim Selencim,en azından hepsini bir alışveriş merkezinde bir arada bulabilirim.Böylece zamandan tasarruf ;) Bunu düşünmemiştim panikten.Çok teşekkürler ;)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hepsini de Cevahir'de bulabilirsin mesela. Elimin çamuruyla kız işine karıştım ama :)

Eslem dedi ki...

Ah canım benim sen Pazar günü gel ( şu anda yoldasın zaten :)) ) Ben seni uygun yerlere götürürüm ;)

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili Blogger Arkadaşım,

Şimdi sana linkini yollayacağım mim, bir oyun ya da eğlence amaçlı değil! Geleceğimizi aydınlatacak çocuklarımızı koruma amaçlı. Seni de bu mim dalgasına ekledim, katılım göstererek duyarlılığını gösterir misin lütfen?


Mim: Çocuk İstismarını Durdurun

Unknown dedi ki...

Merhaba burda olsaydınız Şişli Cevahir'e gelmenizi önerirdim ama netten öyle bildiğim bir site yok maalesef yardımcı olamıyorum...

O halde ne yorumu bu derseniz sitenize girmeye çalıştım (tasarım)ama ulaşamadım sorundan haberdarsınızdır umarım??

Pınar Altuntaş dedi ki...

Hangi şehirde ve bütçenin ne olduğunu bilemiyorum ama Google'a "bayan giyip" yazıp arasan?
Bir bir sürü seçenek çıkıyor.
Gerçi bunu yapmış olabilirsin benim de dediğime bak !
:S

Gözde dedi ki...

Şevvalcim, ben 20 yaşındayım haliyle bende gerek olduğunda spor kesimli olanları tercih ediyorum. Ve oldukça ufak tefek olduğumdan JOURNEY nin modelleri cuk oturuyor. Birde Tommy Hilfiger ın vitrininde bayan takım elbise gördüm bu ara, hoştu, belki orayada bakabilirsin...

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Canımsınız,hepinize çok teşekkür ederim.Haftasonu İstanbul'daydım bir takım elbise aldım.Zaten 2 yıl önce bakırköyde görüp aklıma takmıştım onu gittim aldım :) Resimlerini belki ileriki günlerde yayınlarım bööle kurdeleli kemeri vs var çok şık birşey :) Yeni bir tane daha almayı planlıyorum ama biraz daha araştırmalıyım :) Cici cici gömleklere geldi sıraaa :)

 

blogger templates | Make Money Online