Perşembe, Mart 20

Mutluluk için neden arayanlara..

Masum bir çocuğun iç ısıtan tebessümü =)

Nurdan bir dedenin içten duası


Hasretle beklenen vuslatı yakaladığımız an

Yıllarca eskimeyen sevda masalı


Bütün engellere rağmen hiç sönmeyen umut
Gönül bahçesinden koparılmış taptaze papatyalar


Küçük bir lokmadaki huzur

Lunaparkta doyasıya eğlenmek


Kendi hazırladığın küçücük bir pastacık
Tek başına yürüğün yollar


Dostla içilen kahve


Hüznün tam ortasında içten bir sarılış



Çocukluğun masum oyunları



Herşeye rağmen gözbebekleriyle gülen gözler


Anne baba sevgisi


Ve dahası.. Hepsi mutlu olabilmek için yeterli değil mi?..
Sayamacağım kadar güzellik sizi sarmışken niye bu karamsarlık bu umutsuzluk bu huzursuz bakışlar..
Sahip olmadıklarımıza yakınacağımıza bence önce sahip olduklarımızı görmeli ve bunlar için şükretmeliyiz...

*Yazıyı ve birbirinden güzel resimleri benimle paylaşıp günümü güzelleştiren canım dostum Zeyhan'a teşekkür ederim..



14 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Gerçekten çok güzel resimler var. Alabilirim herhalde değil mi?

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Tabikiii :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Teşekkürler...

Nurum dedi ki...

Her sabah uyandığımız da dertlerimiz den önce nefes aldığımızı ve sağlıklı olduğumuzu düşünsek ve bunun için şükretsek bile mutlu olmak için bir sebep doğurur diye düşünürüm hep... :)paylaştıkların çok güzel..teşekkürler..

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Nurum yeni arkadaşlar görüdğümde çok mutlu oluyorum.Bu da mutlu olabilmeye neden :) Hoşgeldin,beğenmiş olmana sevindim ;)

polyanna dedi ki...

İçimi ısıtan sıcacık sürprizinle bu özel yerde "mutluluk"la yer verip mutluluğa davet ettiğin için çok teşekkür ederim canım benim :)) Mutluluk peşinde gölge olsun can dostum güzel insan.. Seni kocaman seviyorum :)) Muck muck

Pınar Altuntaş dedi ki...

Günlük teşelarımızın içinde farkına varamadığımız daha ne kadar çok şey var "aslında küçücük ve farkedilemez olmalarına rağmen" herşeyi değiştirip güzelleştiriyorlar bizim için..
Okurken ve fotoğrafları izlerken tüğlerim ürperdi...
Açıklama yapmasan bile (işte mutlu olabilmenin nedenleri) yazsan bile yeterli olurmuş ŞevLaLîm. Zira kelimesiz bile anlatmaya yetiyor görüntüler...
Teşekkürler.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok guzel ftograflar gercekten, hayatin her lezzetinden :))

Sobeledim seni Sevvalcim :))

Adsız dedi ki...

Yıllarca eskimeyen sevda masalı na bayıldım birtanem benim

zamansız dedi ki...

yha harika resimler alabilir miyim acaba__??

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

harikasin sevval; icimi actin bu kararmis perdede..
bu yazin bir kucuk film yapilsa tvlerde; salak reklamlarin yerine gosterilse dedim kendi kendime..
hani huzura dogru doldurus babinda...
keske...

bu arada MiM in in gerektirdigini yaptim, ancak yaziya yansitma hassasiyeti gosteremedim, affina siginirim...

Lutfen hic bir cocuk istismar edilmesin...

sevgilerimle...

mevudugaga dedi ki...

çok güzel olmuş yüreğine sağlık

'gönül telim' dedi ki...

cok güzel... :)
gözlerinin içindeki gülümseme bile yeter mutlu olmam için :)
tşkler

Cocukla Cocuk dedi ki...

tüm sözler ve resimler çok güzel.
Küçük şeyler aslında bizi mutlu eden, bu yazı da onlardan birisi olmuş

 

blogger templates | Make Money Online