Çarşamba, Mart 5

Recep İVEDİK furyası



Son günlerde bir Recep İVEDİK furyasıdır gidiyor.Genç,yaşlı hatta ne yazık ki çocuklar bile filmi görme çabası içinde.Yetişkinler için eğlenme amaçlı izleniyor olsa da çocuklar için şahsımca çok tasvip etmediğim sözler,görüntüler mevcut.Bununla birlikte filmi bende izledim ve sokakta görsek 'öğğğ,bööğ,iğreeeennç' diyeceğimiz şeylere katıla katıla herkesle birlikte güldüm :) Normal şartlarda Recep gibi bir adam bayanlar tarafından çok ilgi görmese de şuan mevcut birçok erkeğe(!) göre çok daha delikanlı ve mert bir tablo çiziyor.Sadece gülelim,eğlenelim bir beklentim yok diyorsanız izlenebilir bir film olmuş,ben gerçekten çok güldüm ve eğlendim :) Recep İVEDİK ile ilgili birde site düzenlenmiş.Bir tür Recep google :) İncelemenizi öneririm :))

3 yorum:

Eslem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Eslem dedi ki...

Hayatımda ens evmediğim şey Argo ve küfürlü konuşmalardır :S

15 kişilik bir grupla gittik flime.İyiki gitmişim çok güldüm sabırsızlıkla 2.3.yü bekliyorum.

Eslem dedi ki...

Flim değil tabi Film :))))))

 

blogger templates | Make Money Online