Perşembe, Mart 6

Birazda Kişisel ;)



Canım kankam bugünlerde biraz keyifsiz.Bende seveceğini umduğum bir şarkı armağan etmek istedim ona.Biz ne kanlarımızı akıttık bu kardeşlik için,nede klişe olanı yaptık. Gözyaşımızı akıttık bu kardeşliğe,kahkahalarla delice güldük ağlanacak halimize.En zor zamanımızda kimse yokken yanımızda biz tuttuk ayağa kaldırdık birbirimizi.Herkese böylesine beklentisiz,böylesine karşılıksız bir dostluk diliyorum :)

*Kankam sen en güzelini bilirsin.Yaran inkar etmekle,yas tutmakla değil onu sevmekle geçer belki ;) Hem unutma insanların büyük çoğunluğu yara izlerini çok karizmatik bulur :)) Sen benim canımsın.Seni çook seviyorum..Bu şarkıda diğerleri gibi bizim olsun olurmu?

3 yorum:

Gözde dedi ki...

"Biz ne kanlarımızı akıttık bu kardeşlik için,nede klişe olanı yaptık. Gözyaşımızı akıttık bu kardeşliğe,kahkahalarla delice güldük ağlanacak halimize.En zor zamanımızda kimse yokken yanımızda biz tuttuk ayağa kaldırdık birbirimizi."
Şiir gibi ne güzel yazmışsın Şevval, yanında böyle bir dostu varken eminim dostunun her yarası kapanır :)
Sevgiler, Gözde

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Teşekkür ederim Gözde :) Mutlu oldum seni gördüğüme :)


Goddess canımsın,çok teşekkür ederiz ;) Senin ve tüm kadınlarında kadınlar günü kutlu olsun

Eslem dedi ki...

Hayat her ölüme her üzüntüye rağmen devam ediyor :)

2 tane dünyalar tatlısı yavruların var bundan daha güzel ne olabilir.Az çok sıkıntını biliyorum ve zamanında o sıkıntıları seninle bende paylaşdım ( her ne kadar haberin olmasada ) Şevval gibi bir dostun olduğu için çok şanslısın bunu sakın unutma ;)

 

blogger templates | Make Money Online