Pazartesi, Şubat 9

Atama Sevinciii


Bugün çocuklar gibi şenim,sabah yeniden öğretmenliğe döneceğimi haber veren sesle uyandım güne.

Uzunca bir süre ara verdiğim öğretmenlik mesleğime dönmek için dilekçe vermiştim bir süre önce.Eş durumumdan dolayı şehir merkezine atama istedim ama olması bile mucizeyken yine de vereyim dedim :)

Veee sabah şehir merkezine,hemde stajımı yaptığım okula atandığımı duydum.Nasıl bir sevinç inanamazsınız.Tüm sülale tek tek arandı :)) Çocuklarıma,miniklerime kavuşmanın ayrı bir heyecanı var tabii,yarın göreve başlıyorum ve ilkokula başlayacak çocuklar gibiyim. Neler giyeceğimi bile hazırladım :)))

Çok heyecanlıyım çoook,güzel dileklerinizi benden esirgemeyin.Miniklerle ilgili haberleri en kısa zamanda fotoları ile buraya ekleyeceğim :)

Sevgiyle..

20 yorum:

oguzhan dedi ki...

mükemmel çok sevindim. kalbin temiz ben buna inanıyorum. Allah da sana güzel hediyeler veriyor. hayırlı olsun.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Canım kardeşim çok teşekkür ederim,sen güzel gözlerle baktığın için öyleyim.Sanırım tevekkül denen şey bu,bende tevekkülün ne demek olduğunu bir kez daha yaşadım bu olayla :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne güzel bir haber bu çok sevindim senin adına...darısı tüm atanma bekleyen arkadaşların başına inşallah

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Teşekkür ederim canlarım :) İnşallah atama bekleyen tüm arkadaşlarım atanır,sözleşmelilerde kadroya alınır :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim! Nasıl sevindim anlatamam. Mutluluğunu tahmin edebiliyorum. Kocaman öpüyorum seni Şevval'im.. Bol şans!
Miniklere selam söyle benden ;)
Ay harika ya..

Delfina ; dedi ki...

Günün en güzel haberi bu,hayırlı olsun Şevvalcim.Ve herşey gönlünce olmaya devam etsin...

Hülya Konar dedi ki...

hayırlı olsun.

yeni yerinde çok başarılı olacağına eminim.

dediğin gibi darısı tüm atama bekleyen dostlara.

sevgiler selamlar

gribulut dedi ki...

GÖZÜNAYDIN :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim benim seni yurekten tebrik ediyorum :)) darisi tum dileyenlerin basina :)) Kocaman sevgilerimi gonderiyorum sana :))

Adsız dedi ki...

Canım çok tebrik ederim inşallah her şey gönlünce olur :)
Öpüyorum
Bursadan Esra

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Çok sevindim Şevval'cim. Hayırlı uğurlu olsun:) Allah güle güle çalışmayı nasip etsin inşallah:)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Harika bir haber bu. Çok çok sevindim. hakkında hayırlısı olur, Okulda her günün birbirinden güzel geçer inşallah.

duygu dedi ki...

merhaba, bloğunuzu güzel bir haberle okumaya başlamış oldum. sizin adınıza çok sevindim. hayırlı olsun... sonsuz başarılar diliyorum.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Canımsınız hepiniz.. İnsanın okuldan koşarak gelip bunca kutlama olacağını bildiği zarif dostlarının olması nasıl güzel bir duygudur bilirmisiniz? :)

Seviyorum hepinizi..

Adsız dedi ki...

Cok cok tebrik ederim Sevval! Ne guzel bir haber bu! Cok mutlu oldum... Sevgimle... xo, n.

Adsız dedi ki...

Öğretmenim bu sevincinizin mesleğinizi icra ederken de sürmesini diliyorum.
Hayırlı olsun efendim.

Adsız dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Sizin adınıza sevindim. Aslında dünyanın en güzel işini yapıyorsunuz bence. :)

HamaratDiva dedi ki...

canım benim çokkk sevindim, umuyorum ki her şey gönlünce olur

polyanna dedi ki...

bu müjdeli haberi aldığımda beni daha fazla mutlu edecek tek haber anne olacağını müjdelemen olurdu :)) tekrar kutluyorum hocam hayırlı uğurlu olsun :)

kpss dedi ki...

bende çok zorlu mücadeleler sonunda atandım.
aklım okullarda kpss bir yandan,
sürekli siteler gezerek geçerdi günlerim,
memurlar ve atamalar net sitelerinini müdavimi olmuştum..
şükür atandım.

 

blogger templates | Make Money Online