Pazar, Şubat 8

Mr.Monk ve Endişe Nöbetlerim


Dizilerimiz ağalı,töreli,karışık ilişkilerin olduğu,ahlakdışı olayların prim yaptığı bir hal aldığından bu yana CNBC-E dizilerini izliyorum.Her hafta düzenli takip edemediğim için sezonluk olarak cdlerini alıp boş zamanlarımda kafama göre takılıyorum.Ve bundan büyük keyif alıyorum.

İzlediğim diziler Lost,Heroes,How ı meet your mother,Ghost whisperer gibi diziler.Şimdi de teyzemin önerisi ile Monk izliyorum.Arkası yarın türünde olmadığı için,izlemek daha bir keyifli oluyor bir bölümde bir konuyu bitirmiş oluyorsunuz :)

Ben bu Adrian MONK'a bayıldım.Ölmesine rağmen eşine bu kadar bağlı -ve hatta bağımlı- bir adam olamaz.Çok sevimli.Kısaca söz etmem gerekirse obsesif kompulsif bozuklukları olan,hatta hayatını bu takıntıların esir aldığı,ancak işinde en iyisi bir dedektif.Hangi ipuçlarından yola çıkarak olayı çözdüğünü görseniz sizde benim gibi 'yuuh' dersiniz :)

Ancak çok severek izlememe rağmen Monk izlemenin bünyeye bazı zararları var.Bunları sıralamam gerekirse;

-Her ayrıntıya normalden 2-3 kat daha fazla dikkat ediyorsunuz.Hiçbirşeyi kaçırmak istemez gibi bir hal alıyorsunuz.

-Bazı insanların elini sıktıktan sonra içinizde 'hemen koş yıkaaa' diyen ve sürekli susturduğunuz o ses daha bir gür çıkar hale geliyor :)

-Bazı sebeplere bağlı endişeler yaşıyorsanız (mesela benimki yaklaşan düğünüm) ve saçma sapan sebeplerle kaçan uykularınıza,dayak yemiş gibi yorgun olarak yataktan kalkışınıza anlam veremiyorsanız ipuçlarını takip ederek -az çokta psikoloji bilginizle- bir tür anksiyete bozukluğu yaşadığınızı anlıyorsunuz.Ki ben bunu keşfedince tüm gün ağladım :))

Kahvaltı esnasında birden,uykumun arasında şiddetli bir yağmur yağdığını duyarak 'eğer üst balkona yine deli gibi su dolarsa içeri girecek ve herşey ıslanacak',hatta abartıp 'ya balkon çökerse' gibi endişe ettiğimi,bu sebeple uykumu kaçırdığımı hatırlayınca 'eyvaaah' dedim ve hemen soluğu nette aldım.Araştırdım.En yalın anlatımıyla insanların hayatının bir döneminde yaşadığı endişe ve kaygı sonucu kafalarında oluşan aşırılaşmış endişeler olduğunu keşfettim.

Şu düğün işim bir bitsin,geçmiş olsun yazılarınız için ayrı sayfa açacağım :P

Ben gazetelerime ve e-kitap arayışlarıma dönerken hepinize iyi haftasonları diliyorum.Az endişe bol huzur. Sloganım bu! :)

Haa unutmadan Monk izlemek isterseniz sanırım şurada mevcut :)

Sevgiyle..

8 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

aynı dizileri izliyoruz. ben de seviyorum mr. monk u

Adsız dedi ki...

bu aralar tnt diye bir kanalda da haftada bir kez yayınlanıyor. fakat cnbc-e gibi yeni bölümleri değil.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Evet onda da rastlıyorum arada ama ben yinede cd den izlemeyi tercih ederim :)

gribulut dedi ki...

izlemeyenlerde izlesin :)

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Lost favorim tabi her zaman ve her şartta önceliğim ona. Ama bu Monk'u izlemeye başlarsam benimde bastırdığım obsesif taraflarım ortaya çıkar sanırım:):):)

Bu arada Cd'den izlemek artık bende alışkanlık oldu. Bunuda evdeki izlenecekler kısmına ekliyorum:)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Çocukla çocuk zevklerimizin benzediğini düşünmüştüm zaten :)

Gribulut;bence de herkes izlemeli.Gerçekten farklı bir bakış açısına sahip oluyorsunuz :)

Aslı'cım hiçbiri Jack'in yerini tutamaz :P Ama Monk'ta çok sevimli.Mutlaka izle ;)

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Lost dedim zaten Şevval'cim "Jack" olayına hiç girmeyelim:)

Adsız dedi ki...

valla ben mr.monka aşığım 7. sezon 10. bölümüne kadar var bende bütün bölümler

 

blogger templates | Make Money Online