Pazartesi, Şubat 2

Blog Ödülleri ve Sponsorlar



Blog sahiplerinin yakından bildiği,geçen yıl ilki düzenlenen Blog Ödülleri yarışmasında sayfamızın kazanılmış bir birinciliği var.Yarışma sonrasında bizlere bazı ödüller verildi.

Birbirinden güzel ve eğitici kitaplar,Troya gösterisine 2 kişilik bilet,Windows Vista Orjinal ve 1 yıllık Dijital Age dergi üyeliği.

Her biri için sponsorlara ve yarışmayı emek verip düzenleyen arkadaşlarıma yeniden teşekkür ediyorum :) Bu ödüllerden öte bizim için gecenin ayrı bir önemi vardı.Canımımın doğumgünü akşamında aldım ben bu ödülü ve bizim için unutulmaz bir hatıra oldu :)

Ödüllerimin hepsini aldım,bazılarını kullandım,okudum.Ancak içlerinde bir ödül vardı ki açıkcası çok emin değildim alırken 1 yıl boyunca elime ulaşacağına.Ki ödüllerin çok üstünde durmadığım için unuttum gitti bu ödülü.1.ay dolduğunda postacı Digital Age dergimi getirdiğinde çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.

Yaklaşık 8 ay geçti ve dergim her ay düzenli olarak elime ulaştı.İçeriği gerçekten çok kaliteli ve dopdolu.Bunun yanında verilen bir söze bu derece riayet etmeleri gerçekten takdir edilecek bir durum.

Bloğumu okularmı bilmiyorum ama ben buradan Digital Age dergisi çalışanlarına,Genel yayın yönetmeni Pelin ÖZKAN'a sonsuz teşekkür ederim.

1 yıl bitiminde de dergiyi almaya devam edeceğimi bilmenizi isterim,çünkü nette amatör yada profesyonel zaman geçiren herkesin takip etmesi gerektiğine inandığım konular işleniyor.Canımım içinde ayrı bir güzelliği var,teknoloji anlamında da dopdolu bir dergi.Hepinize içtenlikle tavsiye ediyorum :)

Teşekkürler Digital Age!

Unutmadan bu yıl ki blog ödüllerine ben katılmayı planlamıyorum ama anketler yavaştan başlamış,ilginizi çekerse mutlaka oylayın derim :)

Not:Bu yıl aynı gün inşallah nikah masasında olacağım ama fotolara baktım da ne şişkoymuşum o ara yahu,gelinlik için biraz daha kilo versemmi ne :S

1 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

ben de ozdul istereeemmm :)

Sevlalcim kimse bana odul vermiyo, aglamak istiyom ben yaff :P

 

blogger templates | Make Money Online