Cuma, Şubat 6

Anı



Uzay HEPARI anısına yapılmış albümdeki şarkıları dinlerken yine geçmişe gittim.Birbirinden güzel ve unutulmaz şarkılara imza atmış nur içinde yatsın..

Bende böyle bir hastalık var,eski şarkılara delice bağlıyım.Ara ara ruhuma nostalji ziyafeti veriyorum.Özellikle çocukluğumun şarkılarına müptelayım.

Öyle bir his ki bu,tarif etmeye çalışırsam,içimdeki kocaman,güneşli ama bomboş bir odanın kapıları açılıyor ve içeri girdiğimde tatlı bir meltem karşılıyor beni.O güneş iliklerime işliyor ama içimdeki hüzünde baki kalıyor.İşte bunun gibi bir duygu :)

Bu nedenle özellikle 90'ların slowlarından oluşan bir arşiv yapmayı planlıyorum.Bir çoğu var ancak kaset tabiki,onları cd haline getirmek biraz zaman alacak bir işlem.Kasetler zamanla çürüdüğü için benim gibi meraklılarındansanız mutlaka cdlere kaydedin.

Bugün Uzay HEPARI için hazırlanan albüm beni çook uzaklara götürdü.Bir sürü ben gördüm dinlerken şarkıları.Bir otobüste hem ağlayıp hem msj yazan ben,bir şehirden bir şehire giderken terkettiğim evin kapısında bıraktığım terliklere bakıp ağlayan ben (ki bir terlikte çok anım gizliydi) Bir İstanbul sabahında nereye gittiğimi bile bilmeden durakta otobüs bekleyen ben.Bir sürü ben var bu şarkılarda.İyi kötü ama unutmak istemeyeceğim bir sürü ben :)

Ben bu şarkılarla mest olmaya devam ederken,size de bir tanesini bırakıyorum.

Sevgiyle..


Biçare - Demet Sagiroglu

Not:Bu albüme sahip olmanızı şiddetle öneririm.Uzay HEPARI-Sonsuza!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Küçüğüm şarkısını her dinlediğimde makinelere bağlı uzay heparı resmi gelir aklıma içim burkulur, tempo dergisinde onun hakkında bir yazı var bu ay çok şeker adammış rahmetli bayıldım

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Banu duyduğum iyi oldu Pelin'cim.Onun yazdığını bilmeyip hayran olduğum bir sürü şarkı var,hayatını okumak isterim.

Teşekkür ederim ;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ne guzeldir aslinda eskiyi anmak :)) Sarkilar sahit hepsine :)) Kocaman opuyorum seni Sevlalcim :))

oguzhan dedi ki...

biçare çok güzelmiş. teşekürler şevval. beni de geçmişe götürdün. şu sıralar kendimi metafizikisel bir boşlukta hissediyorum. napıcam onu da bilmiyorum...

 

blogger templates | Make Money Online