Pazartesi, Şubat 2

Seni Seviyorum Beyaz!


Haftasonu dekorasyon dergilerimi karıştırırken canımıma döndüm ve şöyle dedim;

-Keşke Beyaz benim arkadaşım olsa!

Canımım önce kısa bir şaşkınlık yaşadı,sonra sanatçı Beyazıt ÖZTÜRK'ten bahsettiğimi sandı.Ardından bir dergiye bir bana bakınca ve ne manyak olduğumu bildiğinden anladı durumu ve benim deliliklerime verdiği tepkilerden birini verdi :))

Sizde de böyle şeyler oluyormu diye merak ettiğimden yazıyorum bu yazıyı.Ben çocukluğumdan beri sayılara,günlere vs duygular yüklerim.Mesela 9 sayısını asil bulurum,5 yorgun,7 sönük gibi :)) Pazar günleri kendini beğenmiştir,Salı karizmatik :))) Bu gibi şeyler işte.Beyaz aşığı olduğum içinde 'beyaz keşke benim arkadaşım olsa' dedim çıktım işin içinden :)) Üstüne sıralamaya başladım 'Vanilya'da arkadaşım olsa,life in mono şarkısı'da,rengarenk kırlentlerde bla bla bla.....'

Sanırım evde yalnızlık çekiyorum :)))

7 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

ama bu beyazdan cok da iyi arkadas olur yaff :)) Sevlalcim seni kocaman opuyorum, vardir benimde bu tarz garipliklerim :)) Alisinca yadirgamaz :))

oguzhan dedi ki...

8 narin, 1 dikbaşlı, 6 tavşan :)

oguzhan dedi ki...

Bu arada yeni teman hayırlı uğurlu olsun. Güle Güle kullan.

Adsız dedi ki...

Ben de aynen canımınız gibi düşündüm. Başlığı okuyunca hemen o Beyaz isimli ünlü herif aklıma geldi. Ama şu şekilde: "Herhalde Beyaz iyi bir şey yapmış, tebrik ediyor" diye düşündüm.
Diğer konu: Salı günü Cuma günü gibi mübarek bir gündür kendisini çok saygı duyarım. Cumartesi günlerini canlı sevimli ve sıcak bulurum. Çarşamba ve Pazar günlerini hiç sevmem. Pazartesileri bana soğuk ve itici gelir beni korkutur. Rakamlardan 3 canımı sıkar 9 ise gizemli ve mütevazi(!) gelir. Harflerden R harflerini hiç sevmem. Alfabelerden çıkarılmasını istiyorum. :)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Yaşasın benim gibi birileri daha var :) Çok mutlu oldum buna.

Ali Bey; 'R' harflerini söyleyemediğiniz için alfabeden çıkarılmasını istiyor olabilirmisiniz? :)

Adsız dedi ki...

Cevap kısaca "maalesef öyle!" :)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bence bu sizin için bir şans.Bayanların gözünde bir 'avtı' ile başlıyorsunuz ;)

 

blogger templates | Make Money Online