Perşembe, Şubat 26

İşitme Kayıplılara Müjde! =)


Ne yazık ki bazı şeyler birileri bizi uyandırmadan aklımıza gelmiyor. Benimde işitme kayıplı insanların dizi ve filmleri duyamıyor oluşu hiç aklıma gelmemişti doğrusu.Ta ki Delfinam'ın şu yazısını okuyana kadar.

Bende sürekli yabancı dizi izlediğim için alt yazı indiriyorum ve çevirilerini çok beğendiğim bir site olan Divx Planet harika bir iş daha gerçekleştirmiş.

Siteye şimdi de işitme kayıplı arkadaşlarımız için Türkçe film ve dizilerinde alt yazıları eklenmiş. Bu duyarlı ve güzel fikir için Divx Planet Yönetimini yürekten kutlarım. Bu alt yazılara ulaşmak isteyen dostlarımız Delfinam'ın yazısından yararlanabilirler,oldukça kapsamlı biçimde anlatmış.

Her anlamda daha düşünceli ve duyarlı bir toplum olmamız dileğiyle..

*Delfinam iki gündür çok hasta olduğum için yazım gecikti,üzgünüm. Sevgiler :)

6 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bu yazi sayesinde pek cok kisi mutlu olacak :))

Canim bu arada cok gecmis olsun :)

Delfina ; dedi ki...

Şevvalcim,duyarlılığın için teşekkürler..

Beni anladığın ve onlara da el uzattığın için teşekkkürler...

Herşey için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

teşekkürler

Burcu SezeR dedi ki...

Ben bunu sık sık düşünürüm. Bir müzik ezgisini dinleyememek çok üzücü ve korkunç hissettiriyor bana... Allah kimselere göstermesin..

Adsız dedi ki...

SitedeSite.Com seni çok özledi Şevval, bana soruyor millet artık.. :)

Delfina ; dedi ki...

tık tık tıııkkk,nerelerdesin şevlalcimmmm

 

blogger templates | Make Money Online